תרבות ופנאי

כוכב "הארי פוטר" מגיב לסדרה החדשה: האם ישתף פעולה?

הארי פוטר המקורי דניאל רדקליף צופה מהצד בסדרה החדשה שעומדת לחדש אל עולם הקוסמים, "אני בהחלט לא מחפש את זה. אין צורך שאני אעביר את הלפיד פיזית"
מערכת ice | 
דניאל ג'ייקוב רדקליף (צילום shutterstock)
דניאל רדקליף שקל לקחת חלק בחידוש ללהיט שהצמיח אותו, "הארי פוטר", שיחזור בסדרה חדשה. אולם, לבסוף הוא החליט שהוא לא מעוניין לחזור לעולם הקוסמים, והסביר מדוע.
"ההבנה שלי היא שהם מנסים להתחיל את הסיפור מחדש ואני בטוח שמי שישתתף בפרויקט ירצה להטביע את חותמו על זה וכנראה לא יצטרך לחשוב איפה נכנס שם להארי הזקן", אמר רדקליף בראיון שנערך לאחרונה ל-ComicBook.com, שפורסם ביום שני.
"אז אני בהחלט לא מחפש את זה בשום צורה", המשיך השחקן, שכיכב כקוסם האייקוני בשמונה הסרטים שיצאו לאקרנים בין 2001 ל-2011. "אבל אני כן מאחל להם, כמובן, את כל המזל שבעולם ואני מאוד נרגש שהלפיד הזה עובר הלאה. אבל אני לא חושב שצריך שאני אעביר אותו פיזית."
עוד בינואר 2021, ה-Hollywood Reporter דיווח שסדרת לייב אקשן של "הארי פוטר" נמצאת בפיתוח עם MAX והאחים וורנר, האולפן מאחורי זיכיון הסרטים. באותה עת, נציגי WB ומקס הכחישו את הדיווח. ואז, באפריל 2023, וורנר ברוס דיסקברי אישרה את שהתכנון שלה להציג מחדש את עולם הקוסמים עם סדרת טלוויזיה בשירות הסטרימינג שלה. התוכנית תוארה כ"עיבוד נאמן" של ספרי ג'יי. קיי רולינג. 

"הסיפורים מכל אחד מספרי 'הארי פוטר' של רולינג יהפכו לסדרה בת עשור שהופקה עם האהבה ואכפתיות שהזכיינית העולמית הזו ידועה בה", נכתב בהודעה לעיתונות. "הסדרה תכלול צוות שחקנים חדש שיוביל דור חדש של דמויות אהובות ומקומות דרמטיים שמעריצי הארי פוטר אוהבים כבר יותר מ-25 שנה."
כשרדקליף נמצא כעת בעיצומו של קידום העונה הרביעית של "Miracle Workers", של TBS, זה היה בלתי נמנע שהוא יתבקש להגיב להתפתחויות בהפקת הארי פוטר החדש.  הוא התייחס לכך גם בראיון עם Access Hollywood, ואמר שלא היו דיונים לגבי השתתפותו. "יהיה מישהו אחר שיגלם את הארי, אז אני חושב שזה יהיה מאוד מוזר עבורי להופיע," הסביר רדקליף.
הוא המשיך: "אני מאוד נרגש לראות מה אנשים אחרים יעשו עם זה. ההשוואה שעשיתי היא לסיפור כמו 'שרלוק הולמס'. אני חושב שסדרת הספרים 'פוטר' תמיד תהיה גדולה יותר מפרשנות אחת או זיכיון אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה