תרבות ופנאי

כוכבת אהבה חדשה נפרדה מבן זוגה: הצעד הבא שלה נחשף

כוכבי אהבה חדשה מריאנה דייץ וסרגיי סבטינצקי נפרדו לאחר שנתיים של זוגיות. למרות הפרידה החלה דייץ לאחרונה בדרך חדשה והצטרפה לסוכנות של שירן פרץ וצחי וזאנה שהכריזו לפני ראש השנה על מיזוג
מערכת ice | 
מריאנה דייץ (צילום אילן סימן טוב)

כוכבי התוכנית אהבה חדשה מריאנה דייץ וסרגיי סבטינצקי נפרדו לאחר שנתיים של זוגיות. כזכור הזוג הכיר בנעורים, ונפגשו שוב בתוכנית המציאות ששודרה ברשת 13. בשנתיים האחרונות הם יצאו ביחד, אך בימים האחרונים הודיעו על פרידה בפעם השנייה. זאת לאחר שרק בחודש דצמבר האחרון נפרדו ולאחר מכן אף חזרו וגרו ביחד. הפעם עושה רושם כי הפרידה סופית.

למרות הפרידה מבן זוגה, דייץ החלה לאחרונה בדרך חדשה והצטרפה לסוכנות של שירן פרץ וצחי ואזנה שהודיעו לפני ראש השנה על מיזוג החברות. כעת החברה עוסקת ביחסי ציבור לטאלנטים וסוכנות דוגמניות.

דייץ וסבטינצקי התמודדו בעונה השנייה של התוכנית ששודרה ברשת 13 והיו לאחד הזוגות החזקים בתוכנית המציאות של החברה. הם היו לזוג היחיד ששרד את הפורמט והמשיך בזוגיות גם לאחר סיום התוכנית. בשבועות האחרונים כאמור החלה דייץ אתגר חדש כאשר הצטרפה למשרד יחסי הציבור של שירן פרץ בתור שותפה ואחראית על הקשרים האישיים עם לקוחות החברה, ולאחר המיזוג עם סוכנות הדוגמניות של צחי ואזנה הפכה גם למיוצגת, אולי בדרך למצוא זוגיות חדשה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה