שיווק ופרסום

הצעד הבא של כוכבי האח הגדול: הסוכנות בה חתמו נחשפת

בשבוע שעבר הודיעו אשת יחסי הציבור שירן פרץ וסוכן הדוגמניות צחי ואזנה על שיתוף פעולה בין המשרדים. היום נודע כי מספר ידוענים חתמו בסוכנות החדשה שנוצרה עקב שיתוף הפעולה: המיוצגים החדשים הם כוכבי האח הגדול יאיר כמכג'י ובן ויארניק שמצטרפים למיוצגים שכבר חתומים כמו לרה מטודי,  רז עטיה ומריאנה דייץ
מערכת ice | 
בן ויארניק (צילום מסך רשת 13)

לאחר שהתבשרנו על מיזוג ושיתוף פעולה בין אשת התקשורת שירן פרץ וסוכנות הדוגמנות בבעלותו של צחי וזאנה כבר חתמו מספר אושיות רשת וסלב תחת קורות בית אחד.


בין המיוצגים בסוכנות חתמו : לרה מטודי מבית האח הגדול , בן ויארניק מבית האח הגדול, יאיר כמכאג'י מבית האח הגדול , עורך הדין כוכב הטיק טוק רז עטיה, מריאנה דייץ אהבה חדשה ..


פרץ בתגובה: "זו רק ההתחלה הרשימה ארוכה ויש עוד דרך לעבור , לאחר מספר שנים בתעשייה אני מאמינה בדרך משותפת וצמיחה שתניב פירות במיוחד שאנחנו פותחים את השנה החדשה על רגל ימין , אני מקבלת עשרות פניות מהרגע שהכרזתי על החיבור הזה עם צחי , הראשונים שאני מחתימה הם אלו שעברו איתי דרך ארוכה ולכן קודם להם אני דואגת."


וזאנה: "אחרי שנתיים שבהם אני עובד עם דוגמניות וילדים החלטתי להתרחב לנישה של משפיענים ואושיות אני מבין את הכוח ברשתות החברתיות , אני שמח לקבל ולייצג תחת הסוכנות שלי אנשים בעלי ניסיון ורצון להצליח, אין ספק שזו באמת התחלה מדהימה לשנה חדשה מלאה באתגרים והצלחות ".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה