תרבות ופנאי

אייל גולן מותקף בעקבות הפרס: "בושה שנותנים במה לפדופיל"

הזמר הוכתר אמש לזמר השנה בטקס נבחרי המוזיקה של עמוד האינסטגרם "ישראל בידור", וחטף תגובות קשות ברשת עם פרסום הזכייה
מערכת ice |  7
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
אמש נערך בבריכת הסולטן בירושלים טקס הענקת פרסי "נבחרי השנה במוזיקה", שיזם עמוד האינסטגרם "ישראל בידור" שמונה 1.4 מיליון עוקבים נכון לכתיבת שורו אלו, ומהווה ערוץ בידור אינטרנטי עצמאי בישראל.
במהלך הערב הוענקו פרסים שונים בקטגוריות שונות, בהן: פריצת השנה זמר השנה, מעורבות חברתית, דואט השנה, אלבום השנה ועוד. ההחלטה על הענקת הפרסים מתקבלת באמצעות סקרי קהל שמופצים בעמוד הפופולארי כך שהבחירה נתונה לידי הקהל.
אייל גולן זכה בפרס "זמר השנה", זאת בזמן שמתנהלת נגדו תביעה אזרחית שהוגשה על ידי שתיים מהמתלוננות בפרשת "משחקי חברה" שמייחסת לו חשדות בניצול מיני של קטינות. מי שעוד קטפה פרס לצידו היא ביתו אלין גולן שקיבלה מהקהל את פרס פריצת הקהל.
בעמוד האינסטגרם פרסמו את כלל הבחירות ובהן גם את בחירתו של גולן האב. הזמר עצמו הגיב בהוקרה על הפרסום וכתב, "אף פעם לא מובן מאליו, תודה". אך חטף לא מעט תגובות זועמות על בחירתו.
עוקבים שנתקלו בפוסט הגיבו בזעם, "עד מתי יתנו במה לפדופיל הזה?", הגיב אחד. בתגובה נוספת נכתב, "בושה למה נותנים לו בכלל במה??". עוקבים נוספים התייחסו לחשדות העבר נגד הזמר ובין היתר נכתב נגד הבחירה בו לזמר השנה, "איכס הבנאדם הואשם בפדופיליה ואתם נותנים לו פרסים?". משתמש נוסף התייחס לפרס שקיבל גולן, "כמה בושה שנותנים לאדם שחשוד בעבירות כנגד קטינות את הפרס הזה. מתבייש".
לפני חודשיים הכריז בית המשפט על סגירת התיק נגד גולן. הזמר יחד עם עשרה אנשים נוספים שהיו חשודים בפרשה, יצא נקי מהתיק בשל היעדר ראיות מספיקות נזכיר כי בין החשודים היה גם שחקן העבר חיים רביבו.
לאחרונה הפרשה חוזרת לשולחן השופטים אחרי שהמתלוננות נ' ו-ט' החליטו להגיד תביעה אזרחית, לאחר שהתיק שנפתח בעקבות בתלונות במשטרה נסגר.
 

לפני מספר חודשים, פרקליטות המדינה, שייצגה את המשטרה בתביעה האזרחית, לא ביקשה את תיקון כתב האישום, אך ביקשה שהצעירות המתלוננות ישלמו את הוצאות המשפט לכל הנתבעים וגולן ביניהם.
קודם לכן הודלף סרטון מחדר החקירות בפרשת משחקי החברה עוד ב-2013. הקטע נפתח במשפט שגולן אומר לנחקר הנוסף בחדר: "לא הייתי במקום הזה". לאחר מכן, נכנס החוקר לחדר ואומר לשני הנחקרים: "יש 4 בחורות שמתארות את הבתים ואת האנשים, נוקבות בשם ומצביעות עליכם בתמונה. זה אמור להפחיד אתכם".
 
החוקר הבהיר בתחילה לאייל גולן ולנחקר הנוסף: "אני לא הולך להגיד לך 'הוא אמר ככה', 'אתה אמרת ככה', לא רוצה להגיע לזה. הסתירות הקטנות האלה מהותיות לי, כי יש פה 4 בחורות שטוענות שקרו דברים מהבית הזה לבית הזה. הן מתארות את הבתים ואת האנשים, נוקבות בשם ומצביעות עליכם בתמונה. זה אמור להפחיד אתכם".
החוקר הוסיף: "אני אומר לכם שאני מפחד בשבילכם. משהו קרה. אין אמת שלך ואמת שלך, יש אמת אחת". גולן השיב: "אני יכול לשאול להבין משהו?", החוקר ענה: "הכול. תן לי רק לסיים את הנאום שלי. תנסו לרענן את הזיכרון כי עברו אמנם לא שנתיים, אבל עברו איזה 3-4 חודשים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    להוקיע
    מבקרת המדינה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי, צריך להוקיע מתוכנו את התופעה המכוערת ששמה "אייל גולן"! לדעתי, אין עשן בלי אש. הבנאדם עשה גם עשה דברים מזעזעים ומאוד עצוב לשמוע שנותנים לו פרסים לאחר שגרם לכאורה לסבל ולצער כה רב.
    סגור
  • 6.
    אייל גולן
    רותי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מגיע לו. זמר מעולה עם שירים יפים ורגישים.
    סגור
  • 5.
    תוכלו את הלב
    השפוי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סמרטוטים לא יודעים לפרגן התיק ניסגר מה הבעייה שלכם אתם לא יודעים אייך לאכול אותו כי כולם אןהבים אותו ולא היה ולא יהיה כמוהו
    סגור
  • 4.
    גולן
    אילן 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מספיק כבר הבן אדם חפ מפשע לפרסם את שמות הבנות
    סגור
  • 3.
    הקינאה שורפת לכם בעצמות (ל"ת)
    מלך 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    אייל גולן
    אורנה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היד קלה על המקלדת פשוט בושה לקרוא תגובות די לשנאה ולקנאה עד מתי????, אייל גולן זמר מצויין ,מגיע לו הפרס שקיבל מאחלת לו בהצלחה ושישים את רעשי הרקע מאחוריו.
    סגור
  • 1.
    אייל גולן
    אור 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אכן זמר השנה ,תפסיקו לרדוף אותו פעמיים לא הואשם. שתי נרקומניות שמחפשות כסף ותו לא. תפסיקו לרגוף
    סגור