תרבות ופנאי

בעזרת השם: חנן בן ארי חושף כיצד קרא לתינוקת החדשה

ממש עם צאת השבת, שבוע ימים אחרי הלידה, הזמר חשף בפעם הראשונה את השם שנבחר לתינוקת החדשה במשפחה - אורי שושנה בן ארי שמצטרפת אל אחיה הגדולים
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
השם נחשף. חנן בן ארי ממשיך לכבוש פסגות בחייו, גם הפרטיים, כאשר הזמר ואשתו הדס, הפכו בשבוע שעבר להורים בפעם השביעית בחייהם. הם בחברה טובה של משפחות ברוכות ילדים בתעשייה כמו צבי יחזקאלי מחדשות 13 שהפך לאחרונה אבא לשמונה ומיכל הקטנה שהיא אמא לשישה.

אמש (מוצאי שבת) ממש עם צאת השבת, שבוע ימים אחרי הלידה, הזמר חשף בפעם הראשונה את השם שנבחר לתינוקת החדשה במשפחה - אורי שושנה בן ארי שמצטרפת אל אחיה הגדולים.

הזמר ואשתו נכנסו לחדר הלידה בשעות הלילה המאוחרות והביאו לעולם תינוקת קטנה שתחבור לששת אחיה, שיר ציון, ברוך, משה, מרים, אהבה ושלום, שחיכו בבית להוריהם. במהלך השבוע ישתחררו ההורים הטריים מבית החולים.
 

רק לאחרונה, הזמר נשאל על ידי אחד העוקבים: "מה שלומך אחרי הוצאת האלבום? תשתף ממה שעובר עליך מאז". על כך השיב: "מחוזק ומשוחרר. רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד". עוד שאלו אותו: "למה האלבום הזה כל כך כואב וחשוף?", בן ארי השיב בפתיחות: "כי זה מה שאני חווה כרגע", ענה.

השאלות הקשות לא הפסיקו כל כך מהר: "איך אתה מסביר את השינוי שעבר הקול שלך מהשירים הראשונים והמוקלטים להיום?", על כך הוא ענה: "פיתוח קול, הרבה הופעות, צרידות, החיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה