תרבות ופנאי

שירי מימון על המצב במדינה: "אני מרגישה שאנחנו ממש סובלים"

בריאיון חדש בפודקאסט, לרן בוקר, הזמרת האהובה שירי מימון מדברת על קריירה של 20 שנה, וחולקת לראשונה כיצד היא מתייחסת למצב במדינה ואיפה עובר הקו האדום מבחינתה בנושא זה
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום קשת 12)
שירי מימון, אחת הזמרות המצליחות בישראל כבר כעשרים שנה, התראיינה לאחרונה לפודקאסט של רן בוקר ב-ynet, ושם חשפה לראשונה את דעתה האמיתית על עירוב פוליטיקה באומנות, את העובדה ששקלה להחליף את שמה וגם לא מעט על כך שהרגישה שב"כוכב נולד" עיוותו את הסיפור שלה.
חצי השנה האחרונה במדינת ישראל לא הייתה פשוטה כמעט לרובנו, ומסתבר שגם לא למימון. עם זאת, היא מבקשת להבהיר שהיא לא מערבת פוליטיקה בהופעות: "לאנשים יש גם חיים קשים והם באים לשמוע מוזיקה. אני מרגישה שאנחנו ממש סובלים בימים האלה, וקשה מאוד לשרוד במדינה הזאת. כשאני מגיעה להופעה של אמנים שאני אוהבת אני ממש לא מעוניינת לשמוע שום דבר מעבר למוזיקה. אני מרגישה שאם אני אתן את דעתי הפוליטית אני אפגע במישהו, ואני ממש מנסה לנטרל את הדבר הזה".
עוד היא מספרת כי היא כן תתייחס בחייה האישיים למקרים של אלימות פיזית ושיסוע, אך להיכנס לעומק הפוליטיקה "זה ממש מיותר" לדבריה.
בנושא אחר, היא מספרת על התקופה בה נחשפה על במת "כוכב נולד" לצד נינט. על כך היא מספרת ששתיהן הגיעו מרקע דומה, אך הסיפור שהתקשורת הציגה על המסך היה כמובן שונה: המאמי לעומת הדיווה. למרות הקושי הזה, היא מספרת כי שולחן השופטים ב"כוכב הבא" איחד ביניהן. לבסוף, היא חולקת שהאמינה שייתכן ולא תצליח בתעשייה עם השם מימון ושקלה להחליף אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה