תרבות ופנאי

פסטיבל ישראל מציג: זה האמן הבינלאומי שיגיע למופע הפתיחה

במהלך המופע שיפתח את שעריו של פסטיבל ישראל בירושלים ישתתפו אמנים מקומיים אהובים לצד יוצרים ונגנים בינלאומיים ייחודיים. זה מה שצפוי לקהל
מערכת ice |  1
הופעה (צילום Pixabay)
פסטיבל ישראל בירושלים צפוי לפתוח את שעריו בתחלת אוגסט עם מופע בינלאומי ייחודי שיאחר בין יוצרים ישראלים שונים בהובלת האמן הבינלאומי מארק אליהו.
בערב ט"ו באב, שיחול השנה בראשון לאוגוסט יעלה פסטיבל ישראל בגן העצמאות לרגל פתיחת שעריו, מופע בינלאומי שמביא חיבורים ואהבה אל ליבה של ירושלים. למופע המיוחד הזה הוזמנו מוזיקאים ששמים את הלב על הבמה ומרגשים במיוחד – היוצר הבינלאומי ופנומן הקמנצ'ה מארק אליהו, שמשמר ומחדש את קסמו של הכלי העתיק הזה והפך בשנים האחרונות לכוכב בינלאומי עם קהל מעריצים אדוק שגודש את האולמות.
מארק אליהו יארח על הבמה את ריטה, אחד הקולות המרגשים של המוזיקה הישראלית, את מאסטר הנשיפה הסוּפי מטורקיה עומר פארוק טקבילק, שי צברי, ואת הזמרת פיינליסטית הכוכב הבא ואלרי חמאתי.
מטעם הפסטיבל נמסר, "החיבורים והמפגשים שהכוכבים ינגנו וישירו על הבמה הם הזמנה להישאב אל פנטזיה ולהמריא לריקוד מכושף. מודרני פוגש קדום, חול מתקרב לקודש, מזרח נושק למערב, עומקים של רגש הופכים למסיבה שבטית". המופע בשיתוף עיריית ירושלים והקרן לירושלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור