תרבות ופנאי

דיסני בבשורה קשה: עיכובים קשים בשלל סרטים חדשים

על רקע שביתת התסריטאים, דיסני חשפה עיכובים רבים בלוח הזמנים ליציאת הסרטים שלה, ודחתה מספר סרטים של אווטאר, מארוול ומלחמת הכוכבים
מערכת ice | 
אולם קולנוע פרטי (צילום freepik)
דיסני חשפה ביום שלישי עיכובים רבים בלוח הזמנים ליציאת הסרטים שלה, ודחתה מספר סרטים של אווטאר, מארוול ומלחמת הכוכבים.
החברה לא פירטה את ההחלטות שמאחורי השינויים בזמנים, למרות שאולפנים משנים לעתים קרובות את לוחות הזמנים שלהם ממגוון סיבות. המהלכים באים כאשר שביתת התסריטאים משתקת את תעשיית הקולנוע והטלוויזיה, מה שגורם להשבתות הפקה שעלולות להשפיע על לוחות הזמנים.

הסרט השלישי של "אווטאר הועבר מ-2024 לדצמבר 2025, כשהסרט הרביעי אחריו ב-2029. לוח השנה לאקרנים של החברה מציין שהסרט החמישי בזיכיון מיועד כעת לשנת 2031. "אווטאר", שיצא ב-2009, ו"אווטאר: דרך המים", שיצא בסוף השנה שעברה, הם שניים משלושת הסרטים המרוויחים ביותר בעולם.
בנוגע לסרטי מארוול, שמו של "קפטן אמריקה: עולם חדש אמיץ" שונה לאחרונה ממאי עד יולי בשנה הבאה, כאשר "ברעם" יעבור לדצמבר 2024, "להב" יעבור לפברואר 2025 ו"ארבעת המופלאים" מתוכננים כעת למאי 2025.
השינויים משפיעים גם על שני סרטי הנוקמים הקרובים ב-MCU. "הנוקמים: שושלת קאנג" נדחקה שנה אחורה למאי 2026. "הנוקמים: המלחמות הסודיות" לא ישוחרר עד מאי 2027.
דיסני גם עיכבה סרט מתוכנן של "מלחמת הכוכבים" מדצמבר 2025 למאי 2026. הם הוסיפו עוד סרט מלחמת הכוכבים ללוח הזמנים - הוא מיועד לדצמבר 2026. דיסני לא הוציאה סרט מלחמת הכוכבים מאז "עלייתו של סקייווקר" ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה