תרבות ופנאי

החידוש של דיסני ל"בת הים הקטנה" מאכזב בקופות: הנתונים נחשפים

בשבוע שעבר אולפן וולט דיסני שחרר לאקרנים את החידוש לאחד הסרטים הכי אייקונים שלו משנות ה-90, "בת הים הקטנה". הסרט החדש מחזיק איתן בנתוני מכירה בסך 117.5 מיליון דולר בארבעה ימים של בכורה, כך על פי מגזין דדליין.
מערכת ice |  1
בת הים הקטנה 2023
בשבוע שעבר אולפן וולט דיסני שחרר לאקרנים את החידוש לאחד הסרטים הכי אייקונים שלו משנות ה-90, "בת הים הקטנה". בחידוש לייב אקשן מככבת האלי ביילי, שחקנית אפרו-אמריקנית, לצד מגוון שחקנים מוכרים ואהובים, בהם מליסה מקארתי וחאווייר ברדם. 
ימים ספורים לאחר ההשקה נחשפים נתוני מכירת הכרטיסים לסרט המדובר, אך לצערו של האולפן הם לא רחוקים מחידוש אחר שיצא לפני מספר שנים - "אלאדין" שזכה באופן ניכר לפחות הייפ מהסרט הנוכחי. הסרט החדש מחזיק איתן בנתוני מכירה בסך 117.5 מיליון דולר בארבעה ימים של בכורה, כך על פי מגזין דדליין.
כאמור, הסרט לא ממש רחוק מההישגים של "אלאדין". ביום שישי הסרט הגיע ל-38 מיליון דולר, לעומת נתון קרוב של "אלאדין" שעמד אז על 31.5 מיליון דולר. לאחר שלושה ימים אריאל עמדה על 95.4 מיליון דולר, והג'יני הכחול (ששיחק ויל סמית') בזמנו על 91.3 מיליון דולר. משמע, לעומת ההתחלה המעודדת, הסרט לא בדיוק שובר קופות ענק ולא עומד בציפיות שהציבה דיסני לארבעת הימים הראשונים - 120 מיליון דולר.
בהשוואה לסרטים אחרים שיצאו בתקופה המקבילה אשתקד, הסרט גם לא עומד בציפיות. למשל, ההשקה של "דוקטור סטריינג'" עקפה את "בת הים הקטנה" ב-18%. נכון לרגע זה כמובן מוקדם מדי לקבוע מה מידת ההצלחה הכללית של הסרט, אף שהביקורות עליו נותרות מעורבות. 
הסרט מוביל כרגע ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בשבוע האחרון בבתי הקולנוע בארה"ב ומאחוריו במקום השני "מהיר ועצבני 10" שיצא לפני יותר משבוע, ובמקום השלישי, אחרי ריצה של כמעט חודש, "שומרי הגלקסיה 3".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדיסני פלוס לא שווה שום
    דיסני 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה חברה הודי הדיסני פלוס הסרטים לא מגיעים בה זמן ואין מספיק תוכן למבוגרים תכנים חדשים אין בה דיסני פלוס כלום אכול לילדים ונוער זה לא שווה אתנתקתי כי הודי הדיסני פלוס עם זה היה אמריקאי איתי מחדש את מנוי דיסני פלוס חבל מאוד
    סגור