תרבות ופנאי

בגלל טעות באתר: זה המחיר המטורף של הכרטיסים לטיילור סוויפט

אב במסצ'וסטס נאלץ להוציא 21,000 דולר על ארבעה כרטיסים להופעה של טיילור סוויפט, לאחר שהכרטיסים שקנה ב-StubHub בשנה שעברה עבור בתו כמתנת חג המולד מעולם לא הגיעו
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
אב במסצ'וסטס נאלץ להוציא 21,000 דולר על ארבעה כרטיסים להופעה של טיילור סוויפט, לאחר שהכרטיסים שקנה ב-StubHub בשנה שעברה עבור בתו כמתנת חג המולד מעולם לא הגיעו.
אנתוני סילבה אמר שבמקור הוציא בסביבות 1,800 דולר עבור ארבעת הכרטיסים שקנה בנובמבר האחרון ב-StubHub - אתר משווק כרטיסים, אך הם מעולם לא נמסרו, והחברה אמרה לו שאין מושבים חלופיים זמינים.

"זה פשוט לא בסדר", אמר סילבה , והוסיף כי החליט להוציא 21,000 דולר באתר משווק אחר עבור ההופעה. לדבריו, בעוד ש-StubHub מתכוונים להחזיר את סכום הרכישה המקורית שלו, הוא לא חושב שהמשווקים צריכים להמתין "עד יום לפני לשליחת הכרטיסים".
בתו קטלין סילבה, בת 19, אמרה שהיא "כל כך כועסת" ו"מאוכזבת" מתקלת הכרטיסים "כי ציפיתי לזה במשך תשעה חודשים". היא אמרה שכאשר גילתה שיש להם מושבים היא התחילה לקפוץ על הוריה, והודתה להם. החברה אליסה קמארה אמרה שהיא "התכוננה לבכות" עד שגילתה שסילבה השיגה להם "כרטיסים טובים יותר".
"התרגשתי כל כך. כמעט עמדתי להתחרפן!" היא הוסיפה. סילבה אמר שהמחיר הגבוה יותר שולם עבור מושבים טובים יותר, אבל "כמובן, כפי שאתה יכול לראות, זה מחזיר אותי קצת אחורה בכיס, ואני חושב שזה ללא סיבה אלא בגלל חוסר יכולת דרך הצד השלישי או StubHub".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה