תרבות ופנאי

אייל גולן ניצל מאסון? "מקום הנפילה אכן קרוב לבית"

מי שגר בסמוך למקום הנפילה ברחובות הוא הזמר, כאשר מעריציו זיהו את הבניין בו פגעה הרקטה ומיד שאלו לשלומו. לאור השמועות והחרדה של לא מעט מעריצים, בליאם הפקות הוציאו הודעת הבהרה שהסבירה הכל: "שהה באותה העת במרחב מוגן בביתו. אנו מתפללים לשלומם של הפצועים"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
יום שחור נחתם במבצע 'מגן וחץ', כאשר נרשם הרוג ישראלי ראשון אמש (חמישי). הנפילה או רסיסי טיל ברחובות פגעו בבניין מגורים ושם מצא את מותו אחד מבין 10 פצועים כאשר נזק רב נגרם בעקבות הפגיעה הישירה.
מי שגר בסמוך למקום הנפילה הוא הזמר אייל גולן, כאשר מעריציו זיהו את הבניין בו פגעה הרקטה ומיד שאלו לשלומו. לאור השמועות והחרדה של לא מעט מעריצים, בליאם הפקות הוציאו הודעת הבהרה שהסבירה הכל.
מ”ליאם הפקות” נמסר במסר מרגיע: “מקום הנפילה אכן קרוב לביתו של אייל גולן ששהה באותה העת במרחב מוגן בביתו. אנו מתפללים לשלומם של הפצועים וקוראים לכולם להישמע להנחיות פיקוד העורף”.
גם בנו של הזמר, ליאם גולן החליט להעלות סטורי לאחר פגיעת הרקטה בבניין ברחובות בסמוך לביתו וכתב:“מציאות הזויה ומפחידה. נפילה לא רחוק מהבית שלי, בעיר שלי. אני לא רוצה לחשוב מה תושבי העוטף והדרום עוברים בשגרה. תהיו חזקים, תשארו בקרבת מקום מוגן ותשמעו להוראות.”
מדוברות איחוד הצלה על רקע ההתפתחויות במבצע מגן וחץ נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע לאשה (כבת 65) שנחבלה בראשה כתוצאה מנפילת רקטה ברחובות. בשלב זה היא בהכרה מלאה. תעודכנו בהמשך".
כמו כן, 20 שיגורים בארבעה מטחים לעבר העיר אשקלון בדקות האחרונות. כמו כן, רקטה פגעה במבנה ציבורי בשדרות ריק מאדם. אין נפגעים בגוף, נגרם נזק למבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מדווחים על 10 פצועים, בהם אחד שהוגדר במצב אנוש ומת לאחר מכן מפצעיו.
על פי הדיווחים ב-N12, מקורות ברשות הפלסטינים אמרו לאל-ערביה: ישראל עצרה את המשא ומתן על הפסקת אש עד לסיומן של כמה פעולות ברצועת עזה. המשטרה איתרה כעת בתום סריקות מבצעיות, פגיעת רקטה/יירוט במבנה באחת הערים, בגזרת מרחב שפלה.
 
דוברות איחוד הצלה - מבצע מגן וחץ מסרה: "בהמשך לרחובות: צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעדכנים על נפגע אנוש שעדיין לכוד - כוחות כיבוי פועלים לחילוצו. כמו כן: עד כה הוענק סיוע בזירה לאשה (כבת 65) ולארבעה נפגעים נוספים במצב קל כתוצאה מנפילת הרקטה. צוותי חוסן מסייעים למספר נפגעי חרדה. תעודכנו בהמשך". לאחר מכן עודכן שהפצוע אנוש מת מפצעיו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גולן
    שרול 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הממד אצלו זה לא מחסן
    סגור
  • 2.
    או שכן או שלא!! (ל"ת)
    ניקי 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בואו תסבירו לנו איך זה עובד שכל יום מפספמים "כתבה" עליו (ל"ת)
    וגם על גרושתו. 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור