תרבות ופנאי

ינאי פרישר בהספד קורע לב לאמיר: "לא שמח בכלל"

אמיר פרישר גוטמן, היה אמור לחגוג אמש את יום הולדתו ה-47, אם לא האסון הנורא, במהלכו טבע בים בעת שהציל את אחייניתו מטביעה, ינאי פרישר בירך עם ברכה מלאה בעצב לכבוד המאורע 
מערכת ice |  2
אמיר פרישר גוטמן ז"ל בצילומים ל'מחוברים' (צילום באדיבות 'מחוברים', קודה תקשורת)
אמש (שלישי), אמיר פרישר גוטמן היה אמור לחגוג יום הולדת 47. לכבוד כך, ינאי פרישר, בעלו של גוטמן בזמן לכתו ואביו של רוי, בנם המשותף של השניים, העלה פוסט של השניים והוסיף את המסר הקורע לב: "היית אמור לחגוג היום 47, יום הולדת לא שמח בכלל מלאך שלנו".
ב-22 ביולי 2017 חגג פרישר גוטמן עם משפחתו וחבריו שנה ליום שבו גילה כי אבחון הסרטן שלו היה שגוי. במהלך אותה שבת, טבע בים בעת שהציל את אחייניתו מטביעה בחוף לא מוכרז, שנמצא כ-2 קילומטרים דרומית מחוף נווה ים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מחוסר הכרה וללא דופק, תוך ביצוע פעולות החייאה. למחרת נפטר לאחר שנקבע כי אפסו סיכוייו לשרוד בעקבות מצב של קריסת מערכות ומוות מוחי.
באפריל 2016, אובחן פרישר גוטמן בבית החולים איכילוב כחולה בסרטן מסוג לימפומה של תאי T. לאחר סדרת טיפולים כימותרפיים אינטנסיביים וממושכים, פורסם ביולי אותה שנה בתקשורת שהאבחנה הייתה שגויה, וכי הוא סובל מ"מחלת קיקוצ'י", שהיא מחלה דלקתית חמורה פחות, בעלת מאפיינים דומים. בעקבות הטענה שנעשה אבחון שגוי, וקבלת הטיפולים הכימותרפיים הקשים שלא לצורך, הגיש פרישר גוטמן תביעת נזיקין נגד בית החולים איכילוב. בירור התביעה נמשך גם לאחר מותו.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמיר
    תמי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב הלב שכך נגדעו חיים לא נשכח אותך אמיר בטוח שאתה מלאך שם בין העננים
    סגור
  • 1.
    למה זו ידיעה ? יש 100 אנשים שנפטרו לא עלינו
    סתם אחד 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בטח לא כי הוא היה "גאה" נכון?
    סגור