תרבות ופנאי

בריטני ספירס הושפלה על ידי מאמנת כושר וזו תגובתה

בעת חיפושיה אחרי מאמן כושר, הזמרת בריטני ספירס נתקלה במאמנת כושר שאמרה לה שהיא צריכה להחזיר את "הגוף הצעיר" שלה. זו הדרך שהזמרת הגיבה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
כל מה שבריטני ספירס רצתה זה לחזור לכושר ולצורך כך חיפשה מאמן כושר שיעזור לה להשיג את המטרה. לבסוף, הזמרת החליטה לוותר על התענוג והכול בגלל משפט אחד קטן של מאמנת הכושר אותה רק לשכור.
"לקחתי את הזמן לפני חודשיים למצוא מאמן", כתב ספירס בפוסט באינסטגרם ביום שני האחרון. "והדבר הראשון שהיא עשתה לי היה פשוטו כמשמעו... ואני אפילו לא משקרת... צבטה את העור בבטן והרגליים ואמרה לי שאני צריכה להחזיר את הגוף הצעיר שלי".

הזמרת בת ה-41 מאוד הופתעה ושאלה "למה לעזאזל היא עשתה את זה?" וגילתה כי המשפט הקטן של מאמנת הכושר הביא אותה לדמעות. "ברור שלא שכרתי אותה, אז עשיתי את זה בעצמי!", הדגישה ספירס בפני מעריציה.
מה זה עשתה זו בעצמה? הזמרת הבהירה כי היא לא תוותר על אימונים ומצאה את מה שמתאים לה. "אני מתאמנת 45 דקות, 3 פעמים בשבוע, זהו!".
ספירס בחודשים הראתה כי היא לא מתביישת בגופה בסדרת תמונות שלא הותירו מקום לדמיון. אז למרות שהיא לא "בגוף הצעיר שלה", החליטה ספירס לאהוב את עצמה כמו שהיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה