תרבות ופנאי

אביב אלוש חושף בשיר חדש: "שנאת חינם מפרידה בינינו"

את השיר "לב פתוח" כתב אלוש לפני כשנה והוא מכיל בתוכו גם את מסעו האישי, הרצונות והשאיפות שלו מעצמו ושל כל אחד מאיתנו: "זה בסדר שאנחנו שונים וחושבים אחרת, ככה בדיוק זה צריך להיות ואת זה קצת שכחנו"
מערכת ice |  1
אביב אלוש (צילום מתוך האינסטגרם)
אביב אלוש מוציא לאור שיר חדש, מרגש וחשוף שיוצא בדיוק בזמן לתקופה בה אנו נמצאים וקורא לכולנו להיות מאוחדים עם "לב פתוח". את השיר "לב פתוח" כתב אלוש לפני כשנה והוא מכיל בתוכו גם את מסעו האישי, הרצונות והשאיפות שלו מעצמו ושל כל אחד מאיתנו. 
השחקן הבהיר: "בימים אלו ובפרט בארץ שלנו אנחנו נמצאים כבר תקופה ארוכה ששנאת חינם פורצת גדרות פעם אחר פעם ובעיקר מפרידה בינינו אבל לפי תורת הסוד והחסידות אי אפשר באמת להיפרד- כי כולנו אחד, ממש גוף אחד ולכל אחד מאיתנו יש תפקיד מדויק כחלק מתוך השלם (בדיוק כמו האוזן והבוהן)".

עוד הסביר: "זה בסדר שאנחנו שונים וחושבים אחרת, ככה בדיוק זה צריך להיות ואת זה קצת שכחנו... כל אדם או סיטואציה שאנחנו פוגשים הם בעצם השתקפות של מה שנמצא בתוכנו כדי שנכנס פנימה ונתקן את החלק שלנו".
 
לסיום הסביר אלוש: "ככל שנלמד לחפש ולראות את הטוב באחר (שהוא בעצם אנחנו) לאט לאט יפתח הלב ונגלה חמלה והאהבה כלפי כל החלקים האחרים של השלם כי שם נמצא השלום שיבוא עלינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחד.. אין פה אחדות וגם לא יהיה
    יגאל 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ימני חילוני ליברל, לא רואה פה שום עתיד ביחד עם הביביסטים והחרדים באותה מדינה! ח
    סגור