תרבות ופנאי

אחרי המבוכה: מייגן מרקל עושה קאמבק בדרך 'המעוררת' הזו

כשבועיים לאחר שהושפלה על ידי סאות' פארק בפרק החדש של הסדרה וכחודש לאחר שפרטים אינטימיים על בעלה נחשפו בספר החדש שלו, מייגן מרקל חוזרת לעין הציבור עם פרסומת חדשה למותג קפה טבעוני, אבל איפה הנסיך?
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
שבועיים לאחר שהסדרה המצוירת והפופולרית למבוגרים, סאות' פארק, הביכה את מייגן מרקל והנסיך הארי באחד הפרקים החדשים של הסדרה. לאחר שמועות רבות על כך שהזוג המלכותי לשעבר מתכנן לתבוע ובין היתר בצל שמועות נוספות על העמקת הסכסוך עם הנסיך ויליאם, מייגן מרקל חוזרת לאור הזרקורים עם פרסומת חדשה - לקפה טבעוני.

הדוכסית הגיעה השבוע לצילומי פרסומת חדשה למותג קשה שמבוסס על חומרים טבעיים בלבד, אשר אופרה בעצמה פרסמה בעבר. בפרסומת היא מופיעה לצד מנכ"לית המותג ואת המותג היא מקדמת כבר משנת 2020, שזו גם השנה שהזוג עזב רשמית את בית המלוכה.
לדברי המנכ"לית שאירחה את מרקל, הדוכסית נהנתה מאד מהמוצר ובעיקר מכך שהוא מנוהל על ידי נשים יזמיות.
אף שמרקל צפה לה בציבור מעל לחודש לאחר הפרשה סביב הספר החושפני של בעלה, בה הוא מספר כיצד איבד את בתוליו ורב מכות עם אחיו הגדול, טרם ידוע מתי והאם הארי יחזור להופיע בציבור ולקדם את המטרות שלו.
כמו כן, זמן קצר לאחר צאת הספר לאור דווח כי אביו המלך עדיין רוצה שהוא ייקח חלק בטקס ההכתרה במאי - דבר שוויליאם מתנגד לו נחרצות, כי הוא מאמין שזה יגרום לזנק לכאורה. נכון לעכשיו המלך עסוק בלעורר שיח ציבורי נוסף עם ההחלטה לשנות את התואר של אשתו מהמלכה הרעיה למלכה באופן רשמי, נגד הרצונות של אמו המלכה המנוחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה