בעולם

המלך צ'ארלס מנודה: אומנים מסרבים לשיר בטקס ההכתרה

לקראת טקס ההכתרה בחודש מאי הקרוב, צוות ההפקה של הטקס נתקל בבעיה רצינית - הוא לא מצליח למצוא אומן מספיק מוכר להופיע בטקס. עד כה סירבו בנימוס: אדל, אד שירן, אלטון ג'ון, הספייס גירלז והארי סטיילס
מערכת ice | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי נמצא במרחק של כחודשיים וחצי בודדים, אך מסתמן כי הטקס עומד בפני בעיה ממשית והיא החלק האומנותי. לדברי גורמים בארמון המלכותי, הצוות שאמון על סגירת המופעים פשוט לא מצליח לסגור אומן רלוונטי ועכשווי לפי רצונות המלך.
עד כה הסכימו להשתתף אומנים נכבדים, אך אולי לא כל כך אטרקטיביים כמו פעם, בהם ליונל ריצ'י, קיילי מינוג, ונוספים. לעומת זאת מסתמן כי המלך דרש ספציפית להשיג את אדל, אד שירן, הארי סטיילס, הספייס גירלז ובעיקר את אלטון ג'ון. כל אלו ונוספים סירבו וטענו שהם עסוקים בהופעות אחרות או בחייהם האישיים.
עד כה לא ידוע האם טקס ההכתרה אכן נחשב למעין טאבו עבור האומנים הבריטיים, אך לעת זו מסתמן שכך הדבר. לצד זאת, לא מדובר בבעיה היחידה שעלולה להיווצר עבור צ'ארלס.
היום דווח כי ישנה תוכנית לשנות את התואר הרשמי של אשתו, קמילה פרקר בולז, ל"מלכה" במקום "המלכה הרעיה" וזאת בניגוד לרצונה המובהק של אמו המנוחה, המלכה אליזבת' שהביעה את דעתה בנושא טרם מותה במכתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה