תרבות ופנאי

כוכב חתונה ממבט ראשון משיק זוגיות בין-לאומית חדשה

בצל גל הפרידות בביצה, כוכב 'חתונה ממבט ראשון' משיק זוגיות חדשה ברשתות החברתיות. צפו בתמונות המשותפות הראשונות של הזוג הטרי
מערכת ice |  2
גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
בימים האחרונים לא מעט זוגות שהגיעו אלינו מתכניות ריאליטי שונות ובעיקרן 'הקבוצה' ו'חתונה ממבט ראשון' הודיעו על פרידות מפתיעות. כוכב אחד שגם הוא חווה בשנה החולפת פרידה קשה לאחר סוף התכנית דווקא השיק בימים אלו זוגיות חדשה ובין-לאומית.

כוכב העונה האחרונה של 'חתונה ממבט ראשון', גיא דלאל, חשף את הזוגיות החדשה עם גבר בשם סטיבן שמיץ, שאינו מישראל. על פי התיעוד מהרשתות החברתיות, השניים חגגו יחדיו את השנה החדשה במדריד ולפני כחודש בילו יחד בבריסל. בעת זו לא ברור כיצד והיכן נפגשו, אך נאחל להם המון הצלחה.
כזכור, דלאל היה הצלע השנייה בחתונה הלטה"בית הראשונה שצולמה במסגרת התכנית 'חתונה ממבט ראשון'. בעונה האחרונה הוא שודך למתן וייס אך לאחר סוף התכנית הזוגיות לא שרדה את מבחן הזמן.
הזוגיות הטרייה היא לא הבשורה המשמחת היחידה שמגיעה אלינו היום מהעולם של חתונמי וממש בשעה האחרונה דווח כי הגר משה וניר פור קיבלו לעולם את בתם הבכורה והתינוקת הראשונה שנולדה מזוגיות שהחלה בתכנית. אבל השבוע גילינו שזו גם לא התינוקת האחרונה. קטיה וליאור שלקחו חלק בעונה שבה השתתפו גיא ומתן, הודיעו על היריון ראשון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה הבושה עם ישראל
    לאיפה התדרדרתם 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמות מסכנות ואבודות
    סגור
  • 1.
    זאת כתבה ? צריך לדעת עם מי ניכנס למיטה ? (ל"ת)
    אני 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור