תרבות ופנאי

מריה קארי נחשפת: השקרים מאחורי 'All I Want For Christmas Is You'

יוצר המוזיקה שכתב את שיר חג המולד המפורסם לצידה של הזמרת, מנפץ את המיתוסים שהיא יצרה סביב הלהיט האיקוני
מערכת ice |  1
מריה קארי (צילום אינסטגרם)
'All I Want For Christmas Is You' של מריה קארי, הוא אחד השירים הכי מזוהים עם חג המולד. הזמרת, שגם כתבה את השיר ביחד עם וולטר אפנסייף, מקבלת עד היום תמלוגים בסכום מוערך של כ-2 מיליון דולר מדי שנה, עבור הלהיט שיצא ב-1994. אפנסייף, התראיין בנוגע ליצירה לכבוד תקופת החגים וחשף כי קארי סיפרה לא מעט שקרים לגבי עובדות סביב תהליך הכתיבה.
כך הוא אמר: "שנינו ידענו על איך שכתבנו את 'All I Want For Christmas Is You', מעולם לא היה סיפור חלופי עד לפני כעשור. ואז, היא התחילה לרמוז על העובדה ש'אה, כתבתי את השיר הזה כשהייתי ילדה קטנה!' אבל למה לא אמרת את זה במשך 12 או 13 או 15 שנים לפני כן? זה פשוט התפתח במוחה".
אף כותב אחר מלבד אפנסייף וקארי לא שותף ליצירת 'All I Want For Christmas Is You', שהוקלט לאלבומה הרביעי 'Merry Christmas'. אפנסייף אף התייחס לטענות שקארי העלתה בספר הזיכרונות שלה מ-2020 :The Meaning of Mariah Carey, שם היא אומרת שהיא "בעצם כתבה את רוב השיר על קלידי Casio הקטנים והזולים שלה". זה מה שהיה לשותפתה ליצירה לומר בנושא: "היא לא יודעת לנגן על כלום, היא לא מנגנת על קלידים או על פסנתר. היא לא מבינה במוזיקה, היא לא מכירה שינויי אקורדים ותורת המוזיקה או משהו כזה, אז לטעון שהיא כתבה שיר מסובך מאוד במבנה האקורדים שלו עם האצבע על קלידי Casio כשהייתה ילדה קטנה, זה סיפור מוגזם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא מוכשרת בטירוף ותתמודדו עם זה.
    מימיסי 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא מבינה במוסיקה באמת??היא כולה עשויה ממוסיקה! ויש כתבה שלה מ 1994 שהיא מספרת גם על איך היא החלה לחשוב על השיר הזה על טיזה צלילים להכניס איפה וכל מני ראיונות. והיא אולי לא מנגנת בזמן שהיא שרה והיא לא תקרא לעצמה נגנית פסנתר, אבל היא בהחלט יודעת לנגן, והיא מגיל קטן לומדת מוסיקה ולפתח את הקול שלה. והיא כותבת מוסיקה בעצם מאז שהיא למדה לכתוב והיא אומרת את זה המון בכתבות גם ישנות. היא גם יודעת להפיק את המוסיקה שלה, היא לא נוגעת בתוכנה, אבל היא אומרת לבן אדם שעובד איתה מה לעשות ומה מצא חן בעינייה ומה לא, היא מאוד מעורבת במוסיקה שלה ובעשייה שלה ובטח מאז שביא ימא לחופשי מידיו של טומי מוטולה שגם אז ביא הייתה זו שכותבת לעצמה וזה גם התנאי שהיא נתנה לו שהיא נכנסה אליו, שהיא לא רוצה שאחרים יכתבו לה בעצמם ושהיא חייבת להיות מעורבת. זה אולי קל לזלזל באישה בתעשייה הזו, אבל אף אחד לא יצליח לקחת ממנה את זה, ולא סתם נכנסה להיכל התהילה כותבתי השירים.
    סגור