תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז חושפת את הסוד השמור שלה - כך היא נראית צעירה בגיל 53

כוכבת הענק ג'ניפר לופז חושפת בריאיון חדש את אחד הסודות שלה לעור צעיר ומטופח. למרבה ההפתעה כל אחד מאיתנו יכול לפעול בשיטה הזו - בחינם
מערכת ice |  1
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז היא אישה בעלת כישרונות רבים. במהלך הקריירה שלה היא עסקה כנראה בכל: ריקוד, שירה, משחק, דוגמנות ובשנים האחרונות גם בעולם הטיפוח והאיפור. לאורך כל הקריירה הענפה הזו מעריציה ברחבי העולם התפלאו מהדרך שבה הכוכבת מצליחה לשמור על כושר ונראות כללית צעירה ורעננה, גם לאחר שעברה את אבן הדרך של גיל 50.

כעת, לאחר תקופה רבה של תהייה, וכנראה לא מעט קנאה, לופז חושפת לעולם כולו את האמת מאחורי עור הפנים הצעיר והגוף המחוטב שלה. בריאיון חדש למגזין ווג שעלה לרשתות, לופז חושפת שהסוד האמיתי הוא שינה. 
על פי הזמרת, היא מתמידה לישון לפחות מעל לשבע שעות ואם היא יודעת שזה לא יתאפשר לה אז היא תישן פחות מארבע שעות. לטענתה, שינה של כמות שעות ספציפית ובלתי מתפשרת תבטיח שעור הפנים לא יהיה נפול ועייף. כעת רק נותרת השאלה מה לופז נוטה לעשות יותר: לישון ארבע שעות או מעל לשבע שעות ובעיקר איך היא שורדת את זה?
למרות הטיפ "המנצח" הזה, אין ספק שאורח חיים בריא הן מבחינת מזון והן מבחינת כושר עוזרים ללופז לעמוד בקצב החיים המהיר והפעיל שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צורכת אנדרנוכרום!!!!! הגבר הזו! (ל"ת)
    מזעזע 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור