תרבות ופנאי

אלו המקומות הטובים ביותר בעולם להצעת הנישואין המושלמת

מתכננים הצעת נישואין יוקרתית, רומנטית ומיוחדת במינה? הנה חמשת המקומות הרומנטיים ביותר להצעות נישואין מכל קצוות העולם 
מערכת ice | 
טבעת יהלום (צילום freepik)
כעת שתקופת החתונות נמצאת בעיקרה מאחורינו, אנחנו נכנסים כנראה לתקופת הצעות הנישואין, כשכל יומיים שלושה (כך מרגיש לפחות) אנו רואים פוסט של מישהו שאנו מכירים - מתארס. אז, אם אתם בדיוק נמצאים במהלך של תכנון ההצעה המושלמת, איגדנו עבורכם את חמשת המקומות הרומנטיים ביותר בכל העולם עבור הצעת נישואין.
בסקירה רחבה מתברר שהמקום הרומנטי ביותר בעולם עבור הצעת נישואין נמצא בניו יורק ואנו ממש לא מדברים על בניין האמפייר סטייט העמוס בתיירים. אנו מתכוונים דווקא לגשר 'בואו' ממש באמצע הסנטרל פארק. מדובר בגשר רומנטי וקטן שנמצא על האגם וייתכן שכבר ראיתם אותו מככב בכמה סרטים אהובים. 

המקום השני והפופולרי ביותר מתאים לאלו מאתנו שמעדיפים ללכת דווקא על הצעה אינטימית וקיצית יותר. אז אם זה הכיוון שלכם כנראה שהאי המילטון באוסטרליה הוא המקום המושלם עבורכם. מדובר על אי מלא בפרטיות, בעל חול לבן, צמחייה ירוקה וחופים משגעים שיהפכו כל הצעה להצעה מהסרטים.
 

המקום השלישי ואולי המפתיע בכך שהוא לא כיכב לפחות במקום השני אם לא הראשון, זו העיר פריז בצרפת. רבים מכנים אותה בתור עיר העורות והאהבה ויש לכך סיבה טובה. ישנם אין ספור מקומות בעיר בהם תוכלו לבחור להציע, בין אם במגדל האייפל, לצד נהר הסיין ועוד. אמנם מדובר בקלישאה אמיתית, אבל אין מנצחת.
שימו לב, שאם אתם מתכננים להציע במגדל אייפל למשל, מומלץ לקנות מראש כרטיסים במקום לעמוד בתור הארוך בעודכם לחוצים ומחכים לרגע האמת.
במקום הרביעי נמצאת העיר ונציה באיטליה. גם זו בחירה צפויה למדיי אבל קלישאות באמת לא ניתן לנצח - תוכלו לבחור להציע בשיט בגונדולה, במסעדה קטנה ורומנטית, על גדות הגשר המפורסם בעיר שמשקיף על הנהר ועוד. הסיכוי שתקבלו לא כנראה יהיה מאד מאד נמוך.
במקום האחרון נמצא את סנט לוסיה שפחות מוכרת לקהל הישראלי. מדובר ביעד טרופי בקאריביים. בעצם מדובר בחופשת הבטן גב היוקרתית ביותר שתוכלו למצוא ובהתאם לכך היא גם אחד היעדים האולטימטיביים להצעת נישואים יוקרתית.

אם תבחרו להישאר בארץ בשביל הצעת הנישואין שלכם, תוכלו לבחור בין אין ספור החופים המדהימים בארץ, מסעדות היוקרה והתצפיות המדהימות שפרוסות על ההרים מצפון ועד דרום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה