תרבות ופנאי

ירון אילן בווידוי חושפני: "הפרופסור החזיר אותי לחיים"

מגיש רדיו ירושלים וערוץ 24 סיפר כי נאלץ לעבור ניתוח מעקפים: "הרגשה בטוחה לפני ניתוח שכל כך חששתי ממנו והייתי בידייו המופלאות של שליח האלוהים פרוספור אהוד רענני - שפשוט החזיר אותי לחיים!!!! שיתפתי אתכם בכך על מנת קודם כל להסיר דאגות מהרבה אנשים ואלפים ששאלו לשלומי וקצת נבהלו מהעלמותי מרדיו ירושלים ומערוץ 24"
מערכת ice |  19
ירון אילן (צילום יח"צ)
בתקופה האחרונה ירון אילן די נעלם מהמסכים, אבל מתברר כי לא היה מדובר בחופשה או בנסיבות טובות במיוחד. שדרן הרדיו ומגיש ערוץ 24 האהוב נאלץ לעבור ניתוח מעקפים ולכן נזקק ללא מעט מנוחה.
באינסטגרם שלו חשף אילן: "מילים של אהבה והערכה, זה כבר לא סוד שכמעט חודשיים אני יוצא ונכנס בבתי חולים …זה התחיל באשפוז ראשון בבית חולים הגליל בנהריה במחלקת פנימית ו׳ בהנהלתו של ד"ר ג׳מאל היקר אשר טיפלו בי במסירות גדולה. שם גילו את דלקת הריאות ובמקביל טופלתי בעוד מספר בעיות רפואיות ואובחנתי עם בעיה לבבית שהובילה אותי לאשפוז נוסף במחלקת קרדיולוגיה בניהולו של פרופסור שמואל עטר היקר אשר צנתר אותי בהמשך בצורה מקצועית ומסורה ודאג שלא אסבול לרגע הוא וכל הצוות במקצועי שקיבלתי בי במסירות נפש אמיתית".
 
עוד הוסיף: "בהמשך פרוספור עטר הודיע לי שהשלב הבא הוא ניתוח מעקפים ושאין דרך לחמוק ממנו . בהמשך ולפי בקשתי שוחח עם פרופסור אהוד רענני מבכירי מנתחי הלב בישראל ובעולם - מנהל מרכז הלב חזה וכלי הדם בבית החולים תל השומר . מפה אני רוצה להודות באופן אישי לפרופסור יצחק קרייס מנהל בית החולים על יחס שניתן לי בזכות ולא חובה ! הרגשה בטוחה לפני ניתוח שכל כך חששתי ממנו והייתי בידייו המופלאות של שליח האלוהים פרוספור אהוד רענני - שפשוט החזיר אותי לחיים!!!!".
אילן המשיך: "שיתפתי אתכם בכך על מנת קודם כל להסיר דאגות מכל כך הרבה אנשים ואלפים ששאלו לשלומי וקצת נבהלו מהעלמותי מרדיו ירושלים ומערוץ 24. היום יותר מתמיד חשוב לי לספר על אותם מלאכים שנמצאים בבתי החולים מאנשי כח עזר ועד לאחרון הרופאים. יום יום אלפיי עובדים בבתי החולים קופות החולים מד״א וכל גוף רפואי מוסרים את נפשם למען בריאותם של האחרים, לצערי שוב ושוב אנו נתקלים בעוד מקרים מזעזעים של אלימות כלפי צוותים רפואיים . נדמה לי שבמקום הכל כך אלים שאליו הגענו הפגיעה באנשיי צוותים רפואים שתפקידם הוא להציל חיים מחדדת יותר את קלות האלימות שהשתרשה לצערי בכל פינה".

לסיום הסביר: "אני באמת רוצה להודות לכל האנשים הטובים שפגשתי בדרך ונתנו לי את ההרגשה הכי טובה שיש בתקופה הכי קשה שיש. תמיד תדעו ישנו רגע שעליו אנחנו לא חושבים שאולי חלילה כל אחד מאיתנו או היקרים לנו יזדקק יום אחד לאותם צוותים רפואים. אנא העריכו וכבדו אותם הם יותר מראויים לכך, תודה גם לכם על כל אהבת החינם שאתם מרעיפים עליי - לא מובן מאליו, שתהיה שבת שלום - ניפגש בקרוב בע"ה בערוץ 24 וברדיו ירושלים".
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    רפואה שלימה
    יגאל יראי 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש יקר מאוד . אני רוצה לאחל לך רפואה שילמה ואריכות ימים יש בחיים רגעים שלא שוכחים רק תקבל הכל באהבה וזה יהיה הרפואה שלך לא שוכחים אותך ומעריכים מאוד.
    סגור
  • 16.
    רפואה שלמה
    דרומי 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירון איש יקר כאחד שעבר את הניתוח הזה אתה יכול להיות רגוע תהיה חזק אני יודע שהשעקום לא קל אבל בסוף הכל מסתדר רפוא שלמה ותחזור אלינו במהרה
    סגור
  • 15.
    ירון אילן
    ציפי לוי 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ירון האהוב והיקר ברוך השם מליון פעמ שאתה אחרי הסיוט שלא תחלה יותר בחייך שבורא עולם ישמור עלייך אמן תודה לאל שאתה אחרי הכל אוהבים אותך מאוד ומחכים לך בריאות אמן
    סגור
  • 14.
    רוצה לשאול?
    רפואה שלמה 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אם גם האדם הפשוט יכול להגיע להיות מנותח על ידי הפרופסורים או שזה מיועד לvip
    סגור
  • תגובתך מכוערת
    ע הילל 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האנשים המוזכרים בכתבהכמו עטר רענני ואחרים עסוקים כל יום בשליחותם לרפואה הציבורית ומצילים על בסיס יומי אנשים רבים. חלקים עזבו את המרכז המבטיח כדי לפתח רפואה ציבורית איכותית בפריפריה. תגובתך לא ראויה ודורשת התנצלות החלמה מהירה ובריאות שלמה לירון
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    ירון אילן
    איציק 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רפואה שלמה הכול זה נסיון משמיים עזוב הכול תחזור בתשובה אתה נמצאה תמיד במושב לציין שהם חוטאים ומחטאים את הרבים וחבל שלא תצטרך לעבור עוד נסיון מאחל לך בריאות וחזרה בתושבה במהרה אמן
    סגור
  • גם אני שואלת אם כל אחד...וכו' (ל"ת)
    יומי 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    רפואה שלמה איש יקר כנסו!!!
    אבי חצרוני 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירון אתה איש יקר שבאמת עושה וגורם להמון שמחה אבל חשוב באותה נשימה יש המון ביקורת נוקבת כלפי עולם הרפואה העניין הוא שאם אתה לא מוכר ולא סלבס היחס של הרופאים הוא מתחת לכל ביקורת המון טעויות הם לא מוכנים לביקורת וכמובן אם אתה לא מפורסם או איש בעל קשרים בארץ אתה נחשב מת ! במקרה שלך תודה לאל עזרו לך כל מיני פרופסורים בעלי שם עולמי רק בגלל שאתה מקושר! אלה הם פני הדברים אין מה לעשות ככה זה עוד מימי התנ"ך ! בכל מקרי המון בריאות אושר ואריכות ימים !
    סגור
  • 11.
    ירון אילן
    DL 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז ככה גם בעלי נותח בעבר אצל רענני כעדיין היה ד"ר ובעזרת השם יעבור ניתוח נוסף אצל פרופסור רענני. אכן אחד התותחים בתחומו. שמחה שאתה אחרי, הרבה בריאות לעוד הרבה שנים. ולגבי הצוותים הרפואיים כל מילה נכונה. הם עושים עבודת קודש וצריך לכבד אותם להעריך אותם ולבטח לא לפגוע בהם
    סגור
  • 10.
    ירון אילן
    גילה 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהשם יברך אותך בבריאות איתנה חיים טובים ואריכות ימים אמן
    סגור
  • 9.
    תוצאות החיסון (ל"ת)
    רינת 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    בריאות איתנה
    אילנה אור פז - הילרי 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כל: *בריאות איתנה*. הקב"ה - הציל והחזיר אותך לחיים! ב"ה תניח תפילין בכל יום והלב דלך התחזק!!!
    סגור
  • 7.
    ירון אילן מאחלת לך בריאות טובה אמן (ל"ת)
    שרי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    יש רופאים ראויים שרק ...
    שלום 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש רופאים מצויינים מהמיגזר שטיפלו בי בצורה מצויינת בבית חולים בני ציון. נכון צריך לכבד אותם!!! את כולם !! אחיות רופאים באמת שליחים.
    סגור
  • 5.
    ירון
    דנה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירון אילן רפואה שלימה תודה לאל שעברתה הכול בשלום,כמו שאתה משמח אנשים השם יעזור לך תמיד ויתן לך בריאות איתנה תמיד אמן
    סגור
  • 4.
    בריאות טובה ואיתנה- ב"ה!
    ימית 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין תחליף לבריאות!!
    סגור
  • 3.
    ירון אילן
    חני 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראשית רפואה שלמה, והמסר שהעברת בדבריך על צוותי הרפואה חשוב ביותר, מקווה שיעבור אלה הציבור, ודי לאלימות.
    סגור
  • 2.
    ירון אילן
    ז'ולי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רפואה שלמה, אהבה ושמחת הלב ויישר כח כל מילה שרשמת על כוחות הרפואה אמת!!!! השם ייתן בהם כוחות נכונים טובים, להיות שליחים טובים ונכונים ברגע הנכון ובזמן הנכון ??????????
    סגור
  • 1.
    ירון אילן היקר..שאלוהים יברך אותך בבריאות..
    רני גוטליב 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בנחת ושלווה..שאלוהים יברך את ד"ר ג'אמל..את פרופ' עטר..ואת כל השותפים לטיפול המסור בך . הרבה בריאות איש יקר.אוהבים אותך..
    סגור