תרבות ופנאי

הלהקה השנואה ביותר חוזרת: "מוכן שישנאו אותנו"

ניקלבק נוסדה בשלהי שנות ה-90 ומאז שרה בעיקר על סמים, נשים וסקס. לפי דיווח של המגזין המוכר MAXIM, באוניברסיטת פינלנד נמצא במחקר שהביקורות כלפי הלהקה כל כך קשות משום המוזיקה של הלהקה לא מביאה ערך אמנותי כלשהו ואין לו תרומה אמיתית לתרבות.
מערכת Ice |  2
הופעות (צילום unsplash)
סולן וגיטריסט להקת הרוק ניקלבק, שנחשבת אולי ללהקה שנואה בעולם, צ'אד קרוגר, הצהיר בראיון לפודקאסט Audacy. "אני מוכן שהעולם ישנא אותנו עוד פעם, אנחנו צוחקים על זה כל הזמן בינינו. ממש אמרתי להם שאני מוכן שהעולם ישנא אותנו שוב".
בשבוע שעבר יצא לאור האלבום העשירי של הלהקה, Get Rollin, אבל למרות ההצלחה של הלהקה מבחינת מכירת אלבומים באופן יחסי, קמו להם מבקרים ואפילו שונאים רבים שטוענים כי אין גיוון בשיריהם והם אפילו נשמעים אותו הדבר.

ניקלבק נוסדה בשלהי שנות ה-90 ומאז שרה בעיקר על סמים, נשים וסקס. לפי דיווח של המגזין המוכר MAXIM, באוניברסיטת פינלנד נמצא במחקר שהביקורות כלפי הלהקה כל כך קשות משום המוזיקה של הלהקה לא מביאה ערך אמנותי כלשהו ואין לו תרומה אמיתית לתרבות.
ועדיין, חייבים לומר שמספרים לא משקרים וניקלבק מכרו לאורך השנים יותר מ-50 מיליון אלבומים. רק ב-2009 דורגו על ידי בילבורד כלהקת הרוק המצליחה של העשור. אלבומם השני, The State, זכה להצלחה מסחררת והלהיט שלהם How You Remind Me שיצא ב-2001 הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי והקנדי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנשים מקנאים אז הם מנסים להקטין
    שטויות! די להסתה!!!! 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די לרדיפה, יש להם שירים יפים וחלקם עם מסר כמו לדוג': photograph וSomeday וHow you remind me
    סגור
  • 1.
    אנשים מקנאים אז הם מנסים להקטין
    שטויות! די להסתה!!!! 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די לרדיפה, יש להם שירים יפים וחלקם עם מסר כמו לדוג': photograph וsomeday וhow you remind me שזכה להצלחה כבירה. די לקנאה והסתה.
    סגור