תרבות ופנאי

ימים לפני מותו: הבית בו נמצא קרטר הוצע למכירה

כוכב הפופ שנמצא מת בבית שברשותו, הציע את הנכס בו התגלתה גופתו למכירה תוך ניסוח מכירה שעלול להיראות ציני, "עובר לבית שלישי בו אני מתכנן לחיות חיים יפים"
מערכת ice | 
ארון קרטר (צילום אינסטגרם/ ארון קרטר)
ימים לפני מותו של ארון קרטר, הוא פרסם בסגנון ציני כי ביתו בקליפורניה, שם התגלתה גופתו בשבת בבוקר באמבטיה, עומד למכירה. "מוכר את הבית השני שלי", כתב קרטר, בן 34, בציוץ בשבת שעברה, 29 באוקטובר. "הנדל"ן היה סופר טוב בשבילי. מוכן לפרק חדש בביתי השלישי בו אני מתכנן להישאר כדי לעשות חיים יפים למשפחתי".
"השנה הזו הייתה סופר קשה אבל למדתי כל כך הרבה", הוסיף. "תודה על התמיכה לכולם". קרטר היה מאורס למלאני מרטין. השניים, שניהלו מערכת יחסים לא מתפקדת שוב ושוב, הביאו את ילדם הראשון בנובמבר האחרון - תינוק בשם הנסיך ליריק קרטר. "הנציגים הגיבו לבלוק של ד"ר ואלי ויסטה לביתו של קרטר בשעה 10:58 בבוקר", אמר השריף של מחוז לוס אנג'לס בהצהרה לפוסט, והוסיפו "הם אכן איתרו אדם שנפטר".
לורי גרף, המנהלת של אחיו הגדול של ארון, ניק קרטר, אמרה לניו יורק פוסט בהודעת מייל כי, "אהרון עבר". TMZ דיווחה כי הזמר הבעייתי התגלה באמבטיה של הבית, בסיבת המוות טרם פורסמה. קרטר המנוח, שנאבק בהתמכרות לסמים, רכש את נכס לנקסטר עם שבעה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה בנובמבר 2020 תמורת 620,000 דולר, כך עולה מהרישומים.
הוא רשם את הבית למכירה שלושה חודשים לאחר מכן. בית המגורים גלש לשוק ומחוצה לו מאז. אהרון העמיד את הבית למכירה בפעם האחרונה ב-30 בספטמבר תמורת 829,000 דולר, לפני שהוא קיבל הורדת מחיר של 30,000 דולר לפני יותר משבוע. על פי תיאור הרישום, הבית מוקף בעצי דקל וכולל מטבח עם בר ארוחת בוקר, משטחי גרניט ומזווה גדול.
המתקנים כוללים סוויטה ראשית עם סלון ואח, ופטיו חיצוני גדול, בריכה וספא. "פנים הבית כולל שירותים מבוקשים כמו פרקט למינציה, גופי תאורה משודרגים, תאורה שקועה, תקרות מקומרות, חלונות תמונה גדולים וצבע פנים מותאם אישית", נכתב בתיאור הבית.
נכון לעכשיו, רישום הבית כעומד למכירה, עדיין פעיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה