ויראלי

רגע לפני מותו הטרגי: הסרטון המטריד שפרסם ארון קרטר

הזמר ארון קרטר בן ה-34, אחיו של כוכב הבקסטריט בויז ניק, שגם הופיע איתה בעבר, הלך לעולמו אחרי שנמצא ללא רוח חיים בביתי שבקליפורניה בתוך אמבטיה מלאת מים. צפו בסרטון המטריד אותו העלה רגע לפני מותו
מערכת ice |  1
ארון קרטר (צילום אינסטגרם/ ארון קרטר)
עצוב: הזמר ארון קרטר בן ה-34 הלך אמש (שבת) לעולמו. על פי דיווח ב-TMZ, קרטר, שהפך בשנים האחרונות לראפר, נמצא מת בביתו שבקליפורניה באמבטיה מלאה במים כשהוא שוכב ללא רוח חיים.
כידוע, קרטר הוא אחיו הקטן של כוכב הבקסטריט בויז המצליחה, ניק. סיבת המוות הרשמית עדיין אינה ידועה והחוקרים חוקרים כעת את האירוע הטרגי. כזכור, קרטר התמודד במהלך השנים האחרונות עם התמכרות קשה לסמים. ב-2017 הוא נכנס למכון גמילה אחרי שהתמכר למספר משככי כאבים, אך יצא מאותו מכון אחרי שבועיים בלבד.
ב-2020 התלונן במשטרה שבת זוגו מלאני מרטין מכה אותו וחודש לאחר מכן השניים בישרו שהם בהריון. לצערם, מרטין עברה הפלה טבעית שבועיים לאחר מכן. קרטר, נחשב בתחילת דרכו לילד פלא כשאת סינגל הבכורה שלו הוציא כשהיה בן 9 בלבד, כיאה לאחיו של אחד מהזמרים המצליחים בעולם. השיר, Crush on You, הגיע למקום ה-9 בבריטניה וזכה ללא מעט השמעות גם ברדיו הישראלי. אלבום הבכורה שלו שיצא ב-1997 מכר כמיליון עותקים והאלבום השני מכר שלושה מיליון כאלה. קרטר גם היה בין היתר מופיע בסיבוב ההופעות של הבקסטריט בויז יחד עם אחיו הגדול.
ארבעה ימים לפני מותו הטראגי של קרטר, הוא העלה סרטון לייב בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא עונה לשאלות העוקבים. אחד מהם ביקש ממנו להוציא את הרובה שלו, וקרטר שלף את הרובה והתגאה בו מול המצלמה. לטענת רבים, קרטר נראה מוזר מאוד באותו הסרטון ומצבו הנפשי מעורער. 
בסרטון ניתן לראות את קרטר לובש קפוצ'ון וכובע לבן, ואומר מה שנראה כמילים של שיר או סתם מסר מוזר. הסרטון נפתח בכך שהוא שולח ברכות ומאחל למעריציו חג ליל כל הקדושים שמח, כמו גם ברכות כנראה לאמא שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב
    שנהב 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    r.i.p
    סגור