תרבות ופנאי

רשמי: זה מופע החנוכה האהוב שאלי יצפאן ינחה השנה

על פי פרסומים ראשונים, הקומיקאי אלי יצפאן הגיע להסכמות עם הפקת מופע החנוכה NEXT וינחה השנה את קטעי המעבר במהלך המופע. אלו כל הפרטים על האמנים שיצטרפו ליצפאן ואת מביאים המתחרים בזירת הפסטיגל השנה
מערכת ice | 
אלי יצפאן בקמפיין ל"לובינסקי טרייד & ליס" של ברוקנר/יער/לוי (צילום יח"צ)
אתר mako מפרסם היום לראשונה כי את מופע החנוכה האהוב NEXT, המתקיים בשיתופו של הזמר עומר אדם, ינחה השנה הקומיקאי הוותיק והאהוב אלי יצפאן וזאת בהתאם למסורת של המופע לארח קומיקאי שונה בכל שנה לקטעי המעבר. 
המופע עלה לראשונה בשנת 2019 ונערך בתקופת החג חנוכה, במקביל לפסטיגל ועל מנת ליהנות מנתחי השוק שמופעי חנוכה מייצרים. בשנים שעברו לקחו חלק במופע הזמרים האהובים ביותר בארץ, ביניהם נטע ברזילי, רביב כנר, שרית חדד, עידן חביב ואפילו אייל גולן שלקח חלק בפעם הראשונה מזה שנים רבות במופע חנוכה (ולא מבלי מחאות רבות). 
נכון לעת זו גייסו מפיקי המופע גם את עידן רייכל ונעשים מאמצים לגייס אמנים נוספים שפרטיהם טרם פורסמו. בשנה שעברה את תפקיד המנחה קיבל יובל סמו. 
 
לעומת מופע נקסט שעדיין נמצא בתהליכי התהוות, פסטיגל 2022 לא רק פרסם את רשימת הכוכבים שלו לפסטיגל ואת הנושא השנתי (פסטיגל בנושא קונספט הפסטיגל) אלא גם שיחרר את הקליפ הרשמי, בו משתתפים אנה זק, לינוי אשרם, עדן חסון, אגם בוחבוט, שחר סאול ונוספים. הפסטיגל השנה גם יהיה הראשון מזה שנים רבות שלא יבוים על ידי חנוך רוזן, אלא על ידי אליאנה תדהר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה