תרבות ופנאי

הזמר שהפסיק את ההופעה באמצע: "זה הורג אותי"

הזמר הפופולרי The weekend נאלץ להפסיק הופעה שלו אחרי שיר אחד בלבד ואמר לקהל: "אני לא יכול להופיע כמו שהייתי רוצה עכשיו, וזה הורג אותי"
מערכת ice |  1
דה וויקנד (צילום ויקיפדיה)

המוזיקאי הקנדי The Weekend נאלץ להפסיק הופעה באיצטדיון SoFi 15 דקות אחרי שהתחילה. הצופים בהופעה, שהיתה סולד אאוט, שמעו רק שיר אחד של הזמר שאיבד את קולו. לפני שירד מהבמה, הוא אמר לצופים: "אני לא יכול לתת לכם הופעה כמו שהייתי רוצה עכשיו", והוסיף: "זה הורג אותי". בחשבון הטוויטר שלו, דה וויקנד שיתף שאיבד את הקול כבר במהלך השיר הראשון וכתב: "הרגשתי שהוא אבד והלב שלי צנח". הוא התנצל עמוקות בפני מעריציו והבטיח לפצות את הצופים עם מופע בתאריך חדש.
 


דה וויקנד, 32, הופיע בכמה הזדמנויות באיצטדיון באינגלווד כחלק מהטור המוזיקלי שלו שנקרא "After Hours til Dawn Tour" שיצא לדרך ביולי ואמור להסתיים בסוף ספטמבר בטורונטו קנדה. כזכור, בחודש שעבר, במהלך ההופעה של הזמר בלינקולן פיננסי פילד, אדם איבד שיווי משקל במהלך ההופעה ומותו נקבע זמן קצר אחרי. דה ווקינד העלה סרטונים מההופעה לרשתות אבל התעלם ממותו של האיש. 
 

זכור, לא מזמן הזמר הקנדי התחדש בנכס מפואר שהפך לאחת מעסקאות הנדל"ן היקרות שנערכו בלוס אנג'לס השנה. האחוזה האדירה, הממוקמת בשכונת בל אייר ומשתרעת על 1.6 דונם עם תצפית ישירה לקאנטרי קלאב, עלתה לזמר המצליח 70 מיליון דולר. את ביתו הקודם הוא מכר למדונה תמורת 19 מיליון דולרים בלבד. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנטישמי עלוב (ל"ת)
    . 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור