תרבות ופנאי

כאוס בפסטיבל המוזיקה: "אנשים נפלו ודחפו, נמעכנו וחטפנו מכות"

פסטיבל המוזיקה בחוות רונית יצא מכלל שליטה אחרי שבליינים לא הורשו להיכנס למתחם ויצרו עומס מסוכן בשער הכניסה. משתתפי הפסטיבל פרצו את השער

מערכת ice | 
מהומה בפסטיבל זמאנה (צילום צילום מסך יוטיוב)

בסוף השבוע האחרון מאות בליינים חיכו להיכנס לפסטיבל המוזיקה הבינלאומי "זמאנה" בחוות רונית לאחר ששילמו כ-500 שקל לכרטיס. הם עוכבו מחוץ לשער הכניסה במשך יותר משעה, ויצרו עומס כבד בשער הכניסה. העומס גרם לאנשים להיפצע ולהימעך עד שהבליינים המתוסכלים פרצו את הגדר והפילו אותה. 

הבליינים הזועמים שנשארו מחוץ לשער הכניסה רצו להיכנס לפסטיבל אבל המאבטחים של האירוע מנעו מבעדם בלי הסבר מספק. המאבטחים זיהו את העומס החריג ופתחו את שער הכניסה אבל צוואר הבקבוק גרם לבליינים לפרוץ פנימה ולפרוץ את השערים כשחלקם נפצעים ונמעכים.
 


למרות המהומה והאלימות שהיתה שם, מארגני הפסטיבל לא ראו לנכון לעצור אותו אלא המשיך לקיים את הפסטיבל עד סוף הלילה. הבליינים שנפגעו בכאוס מתקשים להתאושש מהאירוע הטראומתי, ועד כה לא הובטח להם החזר כספי על הכרטיסים או פיצוי כלשהו אחר.    

פסטיבל המוזיקה 'זאמנה' הוא פסטיבל מוביל בסצנת הטכנו העולמית. הוא מארח דיג'אים ולהקות מובילים מהז'אנר כמו Stephan Bodzin. The element, Tale of us ועוד. הפסטיבל נוסד בטולום שבמקסיקו ובישראלים הוא הופק על ידי "בוילר TLV". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה