תרבות ופנאי

קלואי קרדשיאן מקבלת בברכה את הילד שני עם החבר לשעבר טריסטן תומפסון

קלואי קרדשיאן והחבר לשעבר שלה, טריסטן תומפסון, קיבלו בברכה את ילדיהם השני באמצעות פונדקאות. לקרדשיאן ותומפסון, שנפרדו מוקדם יותר השנה, יש גם בת משותפת, טרו בת ה-4

מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
קלואי קרדשיאן והחבר לשעבר שלה, טריסטן תומפסון, קיבלו את ילדיהם השני באמצעות פונדקאות. נציג ממשפחת קרדשיאן ציין שעדיין לא בחרו שם לילד.
הזוג לשעבר חולקים גם בת, טרו בת ה-4.
הידיעה התפרסמה באמצע יולי, שבעה חודשים לאחר הפרידה האחרונה שלהם, כי הזוג לשעבר מצפה לילדם השני. נציג של קרדשיאן אישר למקור שהילד נולד באמצעות פונדקאות בנובמבר 2021, ואמר שקרדשיאן "אסירת תודה לפונדקאית יוצאת הדופן על ברכה כה יפה".

קרדשיאן לא הסתירה את המאבקים שלה על אי פוריות ועברה כמה סבבים כושלים של IVF.
הילד נולד לפני שנודע לקרדשיאן כי תומפסון הוליד תינוק עם אישה אחרת בדצמבר. תומפסון הודה בזמנו כי בגד בקרדשיאן עם מדריכת הכושר מראלי ניקולס, שתבעה אותו על מזונות ילדים. בתחילה, תומפסון הכחיש את אבהות הילד, שנולד ב-1 בדצמבר, אך מאוחר יותר פרסם התנצלות פומבית לקרדשיאן לאחר שבדיקת אבהות גילתה כי הוא האב.
כאשר התפרסמה הידיעה שקרדשיאן ותומפסון מצפים לילד שני, הזוג לא היה ביחד באופן רומנטי. מקור אמר למקור שהם לא דיברו מאז דצמבר "חוץ מענייני ההורות המשותפת".
 
השניים הורים יחד לבתם טרו, שקרדשיאן ילדה באפריל 2018. לפני הגילוי שתומפסון הוליד ילד נוסף, הם חזרו להיות ביחד והשתתפו בטיפול זוגי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה