תרבות ופנאי

בראדלי קופר בדרך לנשיאות? 'חטף' את מנהלת הצוות של קלינטון

אחרי כמה מערכות יחסים מתוקשרות עם כוכבות, זו בת הזוג החדשה של בראדלי קופר, והיא הרבה יותר מסקרנת
מערכת ice | 
בראדלי קופר
הכוכב ההוליוודי בראדלי קופר יצא עם הרבה שחקניות ודוגמניות, אך הפעם את שהאבה נפשו הוא מצא ביועצת פוליטית, לא פחות. הבחורה החדשה היא הומא עבדין, 45, שזכורה כיועצת הפוליטית של מזכירת המדינה והגברת הראשונה לשעבר הילארי קלינטון.
עוד סקנדל שמעורבת בו עבדין, הוא של גרושה בקרוב אנתוני ויינר – חבר קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית שהואשם ב-2017 ביחסי מין עם קטינה, ונידון ל-21 חודשי מאסר, מתוכם ריצה 18. עבדין ובעלה מגדלים יחד ילד בן 10, והם נמצאים כעת בשלבי גירושין אחרונים.
 
המקורות בעולם שחשפו את הקשר החדש, תיארו את הזוג כהתאמה משמיים. "היא סיפרה לכמה חברים שיש לה גבר חדש... אבל היא לא אמרה מי זה היה", חשף המקור. "היא שמרה אותו קרוב מאוד לחזה שלה."

"הם מושלמים זה לזה", הסביר המקור. "שניהם עוסקים בכוח ובפוליטיקה, ואוהבים אנשים". "בראדלי הוא עליית מדרגה גדולה מאנתוני ויינר, בלשון המעטה", הוסיפו בהוליווד.
למרות ששמרו על מערכת היחסים שלהם בסוד, מקור סיפר שקופר ועבדין הגיעו יחד לטקס המט גאלה ב-2 במאי ונפרדו לפני השטיח האדום. התמונות מציגות את העוזרת הבכירה של הילרי קלינטון מצטלמת, בעוד קופר משתהה הרחק מאחור.
השחקן – שניהל בעבר קשרים עם כמה כוכבות כמו ג'ניפר לופז וליידי גאגא - חולק את בתו בת ה-5, עם ארוסתו לשעבר, הדוגמנית אירינה שייק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה