תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול קוטפת קמפיין ראשון: "מייצגת נשיות חזקה"

כוכבת המרוץ למיליון ופיינליסטית האח הגדול שסיימה חמישית בגמר שנערך לפני חודש וחצי קיבלה קמפיין ראשון מאז יצאה מהבית המפורסם במדינה ותשמש כשגרירה של מותג הבישום והריחות INCENSE PARFUMS
מערכת ice בידור | 
יוכי אפוליאון (צילום מסך רשת 13)
חודש וחצי עבר מאז יצאה יוכי אפוליאון מבית האח הגדול במקום החמישי בגמר התוכנית. היום נודע כי היא קוטפת קמפיין ראשון מאז היציאה מהבית הנצפה במדינה. כוכבת הריאליטי ומשפיעינית הרשת בת ה-35 תצטרף לנבחרת השגרירים של מותג הבישום והריחות INCENSE PARFUMS, כך דווח באתר mako. לפי הדיווח היא תוביל את הקמפיין הדיגיטלי של המותג ותקדם את קולקציית הניחוחות הייחודית של שלו בעמודיה ברשתות החברתיות.
מותג הבישום הודיע כי בחר בכוכבת המרוץ למיליון בגלל שהיא משקפת את ערכיו: נשיות חזקה, ביטחון עצמי ונוכחות יוצאת דופן. בנוסף לכך מתחזקת יוכי חשבון באינסטגרם עם יותר מ-300 אלף עוקבים, היא נשואה ליוסי בן שמעון המבוגר ממנה כמעט ב-30 שנה ולהם שלושה ילדים.
כזכור, בשבוע שעבר שיתפה אפוליאון את עוקביה כי כלב נשך את בנה תיאו בפנים: ""כל אחר הצהריים הייתי עם תיאו במיון, כלב נשך אותו בפנים, אלוהים שלי מה שאני עברתי" כתבה אפוליאון והמשיכה: "ברוך השם ניצל בנס שזה לא היה כלב גדול ורק כמה תפרים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה