תרבות ופנאי

אייל גולן מקבל חיזוק מפתיע מהזמרת המפורסמת

הזמר אייל גולן נקלע לסערה משפטית אתמול בעקבות ההתבטאות נגד תושבי עזה. אחת הזמרות המוכרות בישראל מביעה בו את תמיכתה: "זאת פשוט בושה"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
פרקליט המדינה עמית איסמן נתן אמש (ראשון) את המלצתו ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן, בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה, כשהדברים שלו נאמרו זמן קצר אחרי הטבח של חמאס ב-7 באוקטובר.
הפרסום עורר סערה בתקשורת וברשתות ורבים הגיבו ויצאו להגנתו של הזמר. בהם גם הזמרת מאיה בוסקילה שהפתיעה וכתבה: "איומים על אמנים, חקירות נגד גיבורי מדינה, יועמ"שית שעושה מה שהיא רוצה ופרקליטות שחייבת דחוף לעשות רפורמה כי זאת פשוט בושה והבדיחה היא על כולנו חברים, לצערי".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה בוסקילה)
מפורסמים רבים הביעו תמיכה באייל גולן, בהם גם איש התקשורת ומגיש הפטריוטים, ינון מגל: "מחומר החקירה נגד אייל גולן עולה שהוא מזרחי".
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי תהה מדוע איסמן הסתפק באייל גולן והביא ציטוט של העיתונאי ירון לונדון מה-13 באוקטובר, ימים לאחר המתקפה: "יש לשטח את עזה, גם במחיר של פגיעה בחפים מפשע".
עיתונאי חדשות 12, אילן לוקאץ' פרסם פוסט לפיו הוא האחרון שיגן על "החלאה אייל גולן", היות ושמע את עדויות המתלוננות נגדו בפרשת "משחקי חברה", "אבל אם תיפתח חקירה נגד כל מי שאמר למחוק את עזה. צריך להכין אזיקים לחצי מדינה", סיכם.
אמיר חצרוני העלה סטורי בו כתב: "אני סבור שישראל מבצעת פשעי מלחמה חמורים בעזה ותומך בתביעה נגד ישראל בהאג. אני גם לא סובל את אייל גולן, אבל....גם לאייל גולן יש חופש ביטוי".
כזכור, גולן קרא בהופעות שערך לחיילים בשטחי הכינוס "למחוק את עזה" ו-"לא להשאיר שם בן אדם אחד", בינתיים לפחות ההחלטה אם לפתוח בחקירה נגד גולן ממתינה להכרעת היועצת בהרב מיארה. ב"ליאם הפקות" ואייל גולן מסרו בתגובה לפרסום: "עם ישראל חי".
למי שכבר הספיק לשכוח, איסמן כבר עורר סערה אחת בתחילת יולי לאחר שהמליץ כבר לפתוח בחקירה נגד השר לביטחון פנים איתמר בן גביר גם כן עקב חשד להסתה על דבריו נגד תושבי עזה. במקרה הזה בהרב מיארה גם טרם הכריעה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכיפורים אסרו על תרנגוליי כפרות
    צ.ח 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע שכל בג"ץ והיועצים והפרקליטים יוחלפו ושיהוא תרנגוליי כפרות יש לי הצעה .לקחת תמונה של כל אחד מהחברים האלה יסובב על ראשו ויאמר זו יליפתי וזו כפרתי
    סגור
  • 1.
    מסתבר שלכולם יש בייס
    סוסו 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין תוכן
    סגור