תרבות ופנאי

המזל הרע של הזמר הישראלי: "אני עם מלח בכיסים"

הזמר הישראלי שהוציא את הלהיט "פחד אלוהים ישמור" משתף כי בכל פעם שהופיע ברידינג קרה לו משהו רע. בהופעה השלישית שלו הוא החליט לא לקחת סיכונים: "אני בחרדה"
מערכת ice | 
כפיר צפריר (צילום יהונתן כץ)
כפיר צפריר, הזמר הישראלי שהתפרסם בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא", ואחראי על הלהיט הגדול של השנה "פחד אלוהים ישמור" שיתף את עוקביו במזל הרע שליווה אותו בהופעות האחרונות שלו בתל אביב.
צפריר שיתף את עוקביו בסרטון בטיקטוק כי בכל פעם שהגיע להופיע ברידינג קרה לו משהו רע: "פעם ראשונה קורונה, פעם שנייה הרעלת מזון". עכשיו כשהגיע לשם להופיע בפעם השלישית אצל "הפשוטע" הוא מספר כי הגיע להופיע עם "מלח בכיסים".
 
@kfirtsafrir אני לא תימני ! 🙌 #fyp #פוריו ♬ צליל מקורי - Kfirtsafrir כפיר צפריר

נזכיר כי לפני מספר חודשים אושפז הזמר כפיר צפריר בעקבות קלקול קיבה. צפריר היה אמור להופיע לאחר מכן במועדון הגריי, וביטל את הופעתו בעקבות מצבו הבריאותי.
הראפר האהוב כתב בעמוד האינסטגרם שלו ל-21 אלף עוקביו: "לא מאמין שחזרתי לפה שוב" כשהוא נראה בסרטון במיטה בבית החולים מחובר לנוזלים. עוד כתב צפריר: "פוטין שלי מטפלת בי מחמישי, ידיים הכי טובות שיש", כשהוא מראה בסרטון את בת זוגו לצידו בבית החולים מודאגת.
על הקלקול קיבה כתב הראפר: "את ה-14 מיליון צפיות לפחד אלוהים ביוטיוב אני חוגג כמו ששמתם לב קצת חולה. עם כמה שהייתי שמח להמשיך את המרתון צריך לדעת גם מתי לעצור ולקחת אוויר. מאמין שבימים הקרובים אחזור לעצמי כמו שצריך אבל עד אז גם את המופע הערב בגריי אני נאלץ לדחות. יש לי כמה הפתעות בשבילכם מאוד גדולות במהלך השבוע בתקווה שבאמת נרגיש טוב והכל יצא לפועל. שבוע טוב ובשורות טובות, אוהב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה