תרבות ופנאי

כוכבת הרשת האהובה מעניקה הצצה לשמלת הכלה המפוארת

לאחר שריגשה את העוקבים ברשת החברתית "אינסטגרם" והודיעה כי התארסה לבן זוגה שי עמר, הערב צפויה ליאל אלי להתחתן לבחיר ליבה. בפוסט שפרסמה לרגל החתונה המרגשת, כתבה כוכבת הרשת לבן זוגה: "תכין את הטבעות עמר"

מערכת ice | 
ליאל אלי
ליאל אלי, כוכבת הרשת המפורסמת, פרזנטורית של מותג טיפוח הגוף "כיף" אשר התפרסמה בזכות הסרטונים המשעשעים שלה ברשתות החברתיות, צפויה להתחתן הערב (שלישי) לבחיר ליבה, שי עמר. מוקדם יותר היום, פרסמה אלי תמונה מרגשת לעוקבים והציגה את שמלת הכלה המפוארת שלה. 
בפוסט שפרסמה מוקדם יותר היום (שלישי), שיתפה אלי סרטון משעשע יחד עם בן זוגה שי עמר וכתבה: "תכין את הטבעות עמר". אמש (שני) קיימה כוכבת הרשת המפורסמת את טקס החינה והמקווה שלה יחד עם חברות ובנות משפחה, ביניהן ניתן היה להבחין בטליה עובדיה, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול"
כזכור, בחודש אוגוסט האחרון הכריזה אלי לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" כי היא התארסה לבן זוגה, שי עמר, אשר אותו היא הכירה כבר בתיכון. בפוסט המדובר, כתבה ליאל אלי לבחיר ליבה: "תתחילו להתרגל, ליאל עמר. אני אוהבת אותך". את שי עמר, בעלה לעתיד של ליאל אלי, הכירה כוכבת הרשת בתיכון. השניים הכירו לפני שנים רבות, הספיקו לצאת, להיפרד וכמובן לחזור זה לזו ולהבין שמדובר באהבת אמת. 
כידוע, ליאל אלי התפרסמה בזכות הסרטונים המשעשעים ברשת החברתית "אינסטגרם" ולצד זאת נחשבה לאחת הכוכבות בסדרת היוטיוב של סהר קליזו, כוכב רשת מצליח, אשר הקפיד לשתף את עוקביו בשגרת חייהם של מספר צעירים בווילה יוקרתית. מלבד אלי, הסטדנאפיסט מתן פרץ, השתתף אף הוא בסדרת היוטיוב המצליחה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה