תרבות ופנאי

השחקן הישראלי חושף: "לא רציתי לחיות, השתמשתי בסמים בצורה חזירית"

בראיון שערך מאור שוויצר, אמר כי על אף תהליך הגמילה הארוך שעבר מסמים, עדיין קיים בו הפחד מ"לאבד את דעתו". כמו כן, שיתף על הפעם ההיא בה אמר למטפלת שלו כי הוא לא רוצה להמשיך לחיות - מה שהיווה את הצעד הראשון עבורו לעבור תהליך של גמילה
מערכת ice | 
מאור שוויצר (צילום השוטרים 2, קשת 12)
מאור שוויצר הוא אחד השחקנים העסוקים בישראל, כאשר לצד בת זוגתו (ניב סולטן) הוא מבלה חודשים רבים מעבר לים, עסוק בצילומים. לאחרונה הוא ערך ראיון עבור "מאקו", במהלכו שיתף בעובדה כי הקדיש את השנים האחרונות להרצות לבני נוער בעקבות החוויה האישית שעבר – שימוש בסמים מגיל 14 ועד גיל 27. "יש לי פחד נוראי מלאבד את דעתי שוב", אמר.
שוויצר סיפר כי הרגע בו היווה עבורו נקודת מפנה היה כאשר קם בוקר אחד ו"לא הרגשתי שאני זה אני". הוא הסביר כי הרגיש תחושות של אבדון ופחד, ולמעשה איבד את זהותו. במהלך ההרצאות שמעביר הוא מודה כי אינו מסוגל להגיד להם לא לעשות סמים, אך הוא יכול להזהיר אותם: "זה לא מתאים לחבר'ה צעירים".
כמו כן, השחקן הודה כי היה משתמשים בסמים בצורה מאוד "חזירית ולא מבוקרת". שוויצר טען כי היה עושה "פי 15" מחברים שלו, מכיוון שחיפש את הריגוש והבריחה שלו מהחיים. עוד הוא שיתף כי בשביל להתמודד עם המצב הבעייתי בחייו פגש מאות מטפלים, עד אשר הגיעה למטפלת האחרונה לה אמר כי הוא "לא רוצה להמשיך לחיות", והיא הצליחה לגרום לו לעבור מסע של ממש – עד לגמילה המוחלטת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה