תרבות ופנאי

עומר אדם חושף לראשונה: "היא הייתה עדיין ילדה, יצאתי להתקפה"

הזמר חשף בפודקאסט של "שלישיית מה קשור" את הדרך בה התחיל את מערכת היחסים עם בת הזוג יעל שלביה, ושיתף כי בתחילה כלל לא הראתה בו עניין. "היא לא באה, לא כל כך תקשרה"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
הכוכבים עומר אדם ויעל שלביה נמצאים בזוגיות מתוקשרת כבר תקופה ארוכה, והם הצליחו לסקרן את עשרות אלפי המעריצים בסיפור ההתאהבות שלהם. לאחרונה הזמר השתתף בפודקאסט המוכר של "שלישיית מה קשור" ובו שיתף לראשונה את סיפור ההיכרות (הכמעט) ראשוני שלהם, וכמובן ענה על השאלה: מי התחיל עם מי?
"ההורים שלי שיפצו את הבית ועברו למלון סטאי", התחיל להסביר אדם. "ראיתי בסטורי שהיא (יעל) העלתה שהיא נמצאת גם כן באותו המלון, ואני החלטתי באותו שלב גם לשפץ משהו בבית, אז עברתי ליד ההורים שלי. דיברתי עם המנכ"ל של המלון וביקשתי ממנו לשלוח לה בקבוק יין ולשאול אותה אם היא רוצה שכל המשפחה תבוא... אבל היא לא באה. עוד הוסיף כי הוא הכיר אותה בעבר במפגש שנערך לפני שנים, אך אמר כי לא עשה שום צעד לכיוונה מאחר ו"היא הייתה עדיין ילדה". עם זאת, בסופו של החליט ל"צאת למתקפה" ולנסות לכבוש את ליבה.
בהמשך סיפר אדם כי הוא הייתה לו הופעה במוצאי שבת, ואימא שלו סימסה לו כי יעל שלביה נמצאת בלובי והיא רוצה להגיד לה לבוא להופעה. הוא ביקש ממנה שלא תעשה זאת, אך היא בכל זאת פנתה אליה. "היא באה להופעה, לא כל כך תקשרה", אמר אדם. עם זאת, שיתף כי בסופו של דבר בפורים של לפני שנתיים בדיוק היא הסכימה לצאת איתו – ומאז הכל היסטוריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר אדם
    אליהב 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומר אדם .אם תרפא היא תהיה כמו שפן .כמוה יש מיליונים ואפילו טובות יותר .מסה ? כל בחור. עושה פוזות .עזבתי מלכת היופי ושמתי פס .מספיק !! מה אנחנו סמרטוטים ? מי שעם כסף לא מפחד ותביא מה שתרצה .לא להתרפס בכלל .נסא ותראה
    סגור