קריפטו

עקב צרות עם הרגולטורים: גל עזיבות בבורסת הקריפטו הגדולה בעולם

על פי דיווחים בפורצ'ן, היועץ המשפטי הון נג, קצין האסטרטגיה הראשי פטריק הילמן, וסמנכ"ל הציות סטיבן כריסטי, יחד עם סוכן מס הכנסה לשעבר מתיו פרייס, כולם עזבו את ביננס, כאשר ברקע השארות לכתב אישום נגד החברה
מערכת ice | 
ביננס (צילום pixabay)
ביננס (Binance), בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, סובלת לאחרונה מגל עזיבות של בכירים, בטענתם לאור הטיפול הלוקה של החברה בכל הקשור לחקירות ובדיקות בגין עבירות רגולטוריות. 
על פי דיווחים בפורצ'ן, היועץ המשפטי הון נג, קצין האסטרטגיה הראשי פטריק הילמן, וסמנכ"ל הציות סטיבן כריסטי, יחד עם סוכן מס הכנסה לשעבר מתיו פרייס, כולם עזבו את החברה. בציוץ טען הילמן שהוא עוזב ביחסים טובים ושהוא "ממשיך לכבד ולתמוך" במנכ"ל צ'אנגפנג ז'או (CZ). "זה נכון שאני עוזב את ביננס, אבל אני עושה זאת בתנאים טובים. אני ממשיך לכבד ולתמוך ב-CZ ואני אסיר תודה על ההזדמנות המדהימה לעבוד תחת הנהגתו", כתב הילמן.

עזיבתם של המנהלים הללו, במיוחד מהיחידות המשפטיות והציות, מוסיפה לחץ נוסף למערכת היחסים המתוחה ממילא של ביננס עם הרגולטורים. העזיבות מגיעות גם בעקבות שמועות סביב חקירות מתמשכות של משרד המשפטים האמריקני על הניסיונות לכאורה של ביננס להונות את הרגולטורים בארה"ב, הלבנת הון והפרות סנקציות על הפלטפורמה שלה.
בחודש שעבר, ג'ון ריד סטארק, לשעבר ראש משרד ה-SEC לאכיפת אינטרנט, אמר כי ישנה סבירות גוברת שמשרד המשפטים יגיש כתב אישום נגד ביננס.
"קיימת שורה של אינדיקטורים לכך שמשרד המשפטים האמריקני יגיש, או כבר הגיש תחת כתב אישום פלילי נגד ביננס". הוא אמר. "בעיני, תלונות ה-CFTC וה-SEC נראות יותר כמו כתבי אישום פליליים, גדושים בהאשמות של הונאה, הונאה, שיבוש מהלכי משפט והלבנת הון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה