קריפטו

אחת הבורסות הגדולות באירופה נכנסת לעולם הקריפטו

Blocknox, חלק מהיחידה הדיגיטלית של בורסת שטוטגרט, קיבלה אישור מהרגולטורים בגרמניה לפעול כחברה ייעודית לסחר, תיווך ויעוץ בתחום הקריפטו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
Blocknox, חלק מהיחידה הדיגיטלית של בורסת שטוטגרט (Börse Stuttgart), קיבלה את הרישיון הסופי להתחיל לפעול בתחום הקריפטו מהרגולטור הפיננסי של גרמניה BaFin.
משמעות של הרישיון היא שהיחידה הדיגיטלית של הבורסה, השנייה בגדולה בגרמניה, תוכל לספק למשקיעים מוסדיים שירותים למסחר בקריפטו כמו גם משמורת נאמנות, כך מסרה הבורסה השנייה בגודלה בגרמניה. בין המוסדות שהיא מצפה לעשות שימוש בהנפקה נמנים בנקים, ברוקרים, מנהלי נכסים ופמילי אופיס.
רישוין BaFin יאפשר לבורסה להציע "חברה ייעודית, המוסדרת במלואה בגרמניה לתיווך, מסחר ושמירה של נכסים דיגיטליים", אמר המנכ"ל מתיאס ווקל.
בורסת שטוטגרט, שהיא הבורסה השישית בגודלה באירופה, עוסקת בשירותי קריפטו כבר כמה שנים. היא חשפה את האפליקציה שלה למסחר קריפטו, Bison, בשנת 2018, ודיווחה כי הגיעה לנפח מסחר של למעלה מ-2.4 מיליארד דולר בשנת 2021. החברה לא הגיבה מיד לפניית CoinDesk לנתון עדכני יותר.
הודעת בורסת שטוטגארט מגיעה אחרי שבתחילת השבוע G-7, ארגון המדינות המתועשות הכולל את ארצות הברית, קנדה, יפן, גרמניה, צרפת, איטליה ובריטניה, הודיע כי יחמיר את תקנות הקריפטו העולמיות, תוך התמקדות בהגברת השקיפות העסקית והגנת הצרכן. דיוני G-7 על הסדרת הקריפטו יואצו לקראת פגישה של שרי פיננסים ובנקים מרכזיים מהמדינות באמצע מאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה