קריפטו

G-7 מכריזים: תקנות הקריפטו העולמיות יוחמרו

ראש ממשלת יפן, פומיו קישידה, יארח השנה את פסגת ה-G-7 בהירושימה. חברי G-7 יציינו את כוונותיהם המשותפות למדיניות קריפטו קשוחה יותר בהצהרת מנהיגים
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
G-7, ארגון המדינות המתועשות הכולל את ארצות הברית, קנדה, יפן, גרמניה, צרפת, איטליה ובריטניה, הודיע כי יחמיר את תקנות הקריפטו העולמיות, תוך התמקדות בהגברת השקיפות העסקית והגנת הצרכן. דיוני G-7 על הסדרת הקריפטו יואצו לקראת פגישה של שרי פיננסים ובנקים מרכזיים מהמדינות באמצע מאי.
ראש ממשלת יפן, פומיו קישידה, יארח השנה את פסגת ה-G-7 בהירושימה. חברי G-7 יציינו את כוונותיהם המשותפות למדיניות קריפטו קשוחה יותר בהצהרת מנהיגים. ביפן כבר יש את אחד משטרי הרגולציה ההדוקים ביותר עבור קריפטו, כאשר לקוחות FTX Japan הם מהראשונים לקבל את כספם בחזרה מבורסת הקריפטו שקרסה. רגולטורים ברחבי העולם פועלים לקראת קונצנזוס עולמי על ויסות קריפטו. מועצת היציבות הפיננסית, אשר קובעת סטנדרטים למערכת הפיננסית העולמית, העלתה המלצות לכללי קריפטו גלובליים באוקטובר האחרון.
הסיכונים הכרוכים בקריפטו היו נושא לדיון בפגישה של קבוצת 20 הכלכלות הגדולות בחודש שעבר בהודו. הקבוצה מתכננת להגיש מסמך על כללי קריפטו בפגישת מנהיגי מדינות ה-G-20 בספטמבר גם כן בהודו. שוק הקריפטו עבר ביקורת רבה יותר מצד הרגולטורים בעקבות קריסת בורסת המטבעות הקריפטו FTX בשנה שעברה והכשלים האחרונים של בנק סיליקון ואלי, בנק סיגנצ'ר ובנק סילברגייט, שלושה בנקים שהתמקדו בקריפטו או שהיו להם קשרים אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה