קריפטו

הקריפטו היומי: אחרי הזינוק הגדול, השוק חוזר לשגרה

אחרי יומיים של עליות מטאוריות, שוק מטבעות הקריפטו מתאזן ביום של ירידות, אומנם לא גדולות, אך של כל האסימונים המרכזיים של התעשייה
מערכת ice | 
הקריפטו בירידה (צילום shutterstock)
אחרי שבוע שעבר קשה ביותר בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים, יום ראשון שהמשיך את אותה המגמה ולאחר מכן יומיים של טירוף חושים מוחלט, עם עליות שהזכירו את תחילת עידן הקריפטו, היממה האחרונה די איזנה את כל הבלאגן, עם ירידות בלתי נמנעות של כלל האסימונים הגדולים.
הביטקוין, המטבע הגדול ביותר של שוק הקריפטו, לא הצליח לשמר את הזינוק הפסיכי שלו, כאשר בשלב מסוים חצה את רף ה-25 אלף דולר ליחידה ומחירו כעת עומד על 24,806.9 דולר. המטבע השני של השוק, האתר'יום, רשם ירידה דומה של 3.6%, מה שמעמיד את מחירו על 1,675.19 דולר ליחידה, עם שווק שוק של 206.11 מיליארד דולר. מטבע הדוג'קוין, המזוהה עם אילון מאסק, איבד ביממה הזו 2.77% מערכו, מה שמחזיר אותו למגמה שבועית מאוזנת, כמעט ללא רווח.

מטבע הקריפטו השלישי בגודלו של השוק - הביננס קוין, איבד הכי מעט מהערך שלו ביום הזה - 1.78% בלבד ועלותו כעת הינה 309.22 דולר ליחידה. הקרדאנו, ממשיך להיות המטבע הכי לא יציב ולא צפוי של השוק ואחרי שאמש רשם עלייה של 7.9%, היום הוא יורד ב-6.46%. המטבע המאכזב של השבוע הזה, הוא הריפל, שרשם ירידה נוספת של 3.04% והוא היחיד שנמצא בירידה, כאשר מסתכלים על המגמה השבועית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה