קריפטו

מלוות הקריפטו מפסיקה את פעולותיה אחרי שאיבדה הכל

על פי דיווח בבלומברג, סילברגייט קפיטל החליטה להפסיק את פעילותה לאחר הפסדים קשים שחוותה בחודשים האחרונות וקשריה לבורסת הקריפטו FTX שקרסה בנובמבר שעבר
מערכת ice | 
הקריפטו בירידה (צילום shutterstock)
סילברגייט קפיטל, אחד מהבנקים המובילים בשוק הקריפטו, הודיעה ברביעי כי תפסיק את פעילותיה אחרי שבחודשים האחרונים ספגה מילארדים בהפסדים. אתמול ראה מניות סילברגייט קפיטל יורדים ב-11% לאחר שהבנק השעה את רשת תשלומי הקריפטו שלו והביע ספקות לגבי כדאיות עסקיו.
מניית סילברגייט הגיעה לשפל שיא של 4.86 דולר ביום שישי, והשילה כמעט 98% מערכן מאז שנסגרה בשיא כל הזמנים בנובמבר 2021 ומחקה יותר מ-7 מיליארד דולר משווי השוק של החברה.
על פי מקורות שצוטטו בדיווח בבלומברג, ההחלטה לפרק את החברה התקבלה לאחר חודשים של טלטלה בבנק, כתוצאה מהקשרים שלו לבורסת הקריפטו FTX של סם בנקמן-פריד. קריסתה של FTX בנובמבר האחרון, ואישומי ההונאה שהגיעו אחריה, האירו זרקור על סילברגייט והובילו מיד לחקירה רגולטורית בנוגע לקשרים בין תעשיית הקריפטו לבנקים.
במסמך שהגישה ל-SEC, הנציבות האמריקאית לניירות ערך ובורסות, שבוע שעבר אמרה סילברגייט כי היא נאלצת לדחות את פרסום הדו"ח התקופתי שלה, וכי לא בטוח כלל שתשרוד את השנה.
לפי החברה, היא לא מסוגלת להגיש את הדו"חות שלה כרגע, מכיוון שהיא לא מצליחה לענות על שאלות מסוימות של רואי החשבון שלה והרגולטורים, שלפי המסמך חוקרים אותה מזה זמן מה. רק לאחר שתצליח לענות על אותן שאלות תתאפשר הגשת דו"חות מסודרים כנדרש ממנה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה