קריפטו

הקריפטו היומי: את'ריום ממשיך להידרדר, אבל השוק אופטימי

המטבע הדיגיטלי השני בגודלו ירד גם היום, אך יתר המטבעות המרכזיים רשמו עליות קלות, ואחד מהם מפתיע שוב עם זינוק משמעותי שמלמד על אופטימיות רבה לשוק כולו
מערכת ice | 
שוק הקריפטו (צילום pexels)
ה"מיזוג" ממשיך להשפיע על את'ריום, מטבע הקריפטו השני בשוויו, באופן שלילי במקום באופן החיובי שרבים האמינו שהשינוי הדרמטי לכרייה חסכונית בחשמל יביא איתו. היום הוא איבד מערכו שלושה אחוזים נוספים, שהעלו את הירידה השבועית שלו ל-18.38%, עם מחיר של 1,309 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 159 מיליארד דולר.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, דווקא רשם עלייה קלה בשיעור של כמעט מחצית האחוז למחיר של 19,240 דולר למטבע ושווי שוק של 367 מיליארד דולר. לעומת יום חמישי שעבר מדובר בירידה של כחמישה אחוזים.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, גם הוא רשם עלייה קלה בשיעור של 0.3% למחיר של 270 דולר ושווי שוק של 43.4 מיליארד דולר. בשבוע האחרון הוא איבד מערכו כשני אחוזים ושליש.
ריפל, המטבע שהיה נתון בשנתיים האחרונות במרכזה של תביעה שכל השוק עקב אחריה בדריכות, ממשיך לזנק בעקבות דרישת הנציבות האמריקאית לניירות ערך (SEC) והחברה המנהלת אותו מבית המשפט להוציא פסק סופי שישים סוף לסאגה. היום הוא נסק בכמעט שבעה אחוזים, שהעלו את התוספת השבועית לערכו לכמעט 30%, והוא אף עלה למקום השישי בטבלת מטבעות הקריפטו הגדולים בעולם ועקף את המטבע צמוד-הדולר של ביננס (BUSD) עם מחיר של 43 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 21.6 מיליארד דולר.
קרדאנו הוסיף לערכו אחוז אחד ביממה האחרונה אך ירד בארבעה אחוזים בשבוע האחרון, למחיר של 45 סנט למטבע ושווי שוק של 15.5 מיליארד דולר.
ודוג'קוין עלה בשני שליש אחוז ביממה האחרונה וירד בשניים ורבע אחוזים בשבוע האחרון, מה שהשאיר את מחירו על 5 סנט למטבע והביא את שווי השוק הכולל ל-7.85 מיליארד דולר.
במבט כולל על השוק, חלה היום עלייה של 0.6% בשוויים הכולל של כמעט 13,000 המטבעות אחריהם עוקב אתר CoinGecko, ל-974 מיליארד דולר. עם זאת, בשבוע האחרון ירד ערכו של השוק ב-9.9%, ובשנה האחרונה הוא איבד 52.7%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה