קריפטו

הביטקוין שבר את שיא כל הזמנים - וצנח: מה קרה למטבע הפופולרי?

בתקופה האחרונה הביטקוין זינק בכמה פעימות, כאשר הצליח לשבור את שיא כל הזמנים וחצה את רף ה-70 אלף דולר. עם זאת, לאחר זמן קצר צנח בחזרה ונכון לרגע פרסום הכתבה נסחר בכ-68 אלף דולר. השינויים הללו מתרחשים כשברקע "אירוע החצייה" שצפוי להתקיים באפריל הקרוב
מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום unsplash)
הביטקוין היה אחד הנושאים החמים בכותרות בתקופה האחרונה, כאשר הוא הצליח להשיג כמה הישגים משמעותיים ביותר ובניהם שיא של כל הזמנים שנקבע בנובמבר 2021 ועמד על 69.2 אלף דולר. אלא שכעת נראה כי השיא המדובר נשבר, והוא הצליח לחצות את רף ה-70 אלף דולר.
מדובר בבשורה של ממש לחובבי הקריפטו, שציפו בכיליון עיניים לקפיצה הזו. עם זאת, חשוב לציין כי באופן די עקבי הביטקוין לא מרבה להישאר בשיא אליו זינק והוא צונח בחזרה. נכון להיום, 20:00, מחירו עומד על 68,300 דולר. כמו כן, "אירוע החצייה" לו רבים מצפים אשר מתקיים אחת לארבע שנים צפוי לקרות באפריל הקרוב.
אחת הסיבות שהובילו לזינוק בשווי הביטקוין היה אישור הרשות לניירות ערך האמריקנית לקרנות סל אשר עוקבות אחר המטבע, ובכך ניתנה ההזדמנות לסוחרים שרוצים להיכנס לתחום ההשקעות בקריפטו, אך אינם מעוניינים לפתוח ארנק דיגיטלי ולהשקיע ישירות במטבע. כמו כן, בעתיד הרשות צפויה לאשר קרנות סל נוספות שיעקבו גם אחר מטבעות אחרים, כדוגמת את'ריום או דוג'קוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה