כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק: זה המוצר שנמכר במחיר הזול בישראל

רשת "רמי לוי שיווק השקמה", בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הקימה מתחמים  מיוחדים לקראת ט"ו בשבט ומציעה כ-150 סוגי פירות יבשים, פיצוחים ופירות טריים, במחירים הזולים בישראל, במסגרת שיתוף הפעולה עם "קליית השקמה"
מערכת ice |  1
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
רשת "רמי לוי שיווק השקמה", בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הקימה מתחמים  מיוחדים לקראת ט"ו בשבט ומציעה כ-150 סוגי פירות יבשים, פיצוחים ופירות טריים. כל סוגי הפיצוחים (כ-40 סוגי פיצוחים קלויים טבעיים) ברשת מיוצרים ב"קליית השקמה", ולטענתה הם נמכרים במחירים הזולים ביותר ברשתות בישראל.
מפעל קליית הפיצוחים "קליית השקמה" הינו בין המפעלים המתקדמים ביותר בישראל לקלייה ואריזה של פיצוחים מחומרי גלם משובחים שיוצרו על פי מתכוני איכות שפותחו על ידי מומחי קליה, ומשווקים בשקיות מיוחדות לשמירה מיטבית על איכות המוצר.
בעקבות פתיחת מפעל "קליית השקמה", הצפי כעת ברשת רמי לוי שיווק השקמה הוא להגדיל את היקף המכירות של מוצרים לט"ו בשבט בכ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 
רמי לוי, הבעלים של רשת "רמי לוי שיווק השקמה", מסר בנוגע למכירת הפירות היבשים לקראת ט"ו בשבת ושיתוף הפעולה עם "קליית השקמה" כי: "הרשת מציעה את המגוון הגדול ביותר של פירות יבשים, פיצוחים, באיכות הטובה ביותר ובמחירים הזולים ביותר גם בסניפי הרשת וגם באתר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    חוה 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כבר לא כזה זול
    סגור