כסף וצרכנות

מותג בן & ג'ריס למען הקהילה: כך תוכלו לקבל גלידה מתנה

מותג הגלידה בן & ג'ריס ממשיך בפעילות למען הקהילה ומתגייס למען צוותי ומתנדבי מד"א. בימים הקרובים ייצא מותג הגלידה למסע של שבוע ברחבי הארץ בו כל מי שיתרום דם יוכל להנות מגלידה מתנה
מערכת ice | 
בן אנד גריס (צילום יחצ בן אנד גריס)
במסגרת התמיכה בעורף ובחזית, בן & ג'ריס ממשיך בפעילות למען הקהילה, כשהפעם המטרה היא לחזק  את צוותי ומתנדבי מד"א. יוצאת בן & ג'ריס, לחלוקת גלידות במטה המרכזי של בנק הדם, שם נמצאים צוותי ומנהלי מד"א מכל רחבי הארץ. בנוסף, בימים הקרובים, תצא  בן & ג'ריס למסע בארץ של שבוע ימים,  במסגרתו תסתובב בין עמדות שונות של מד"א לתרומת דם, כשכל תורם יוכל יהיה להנות מגלידה קרה ומתוקה כדי להוקיר תודה על תרומתו.

לדברי אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל: "כמפעל ישראלי, ציוני,  הפועל בדרום הארץ, אנו נמשיך לתמוך, לעודד, לחזק, לאמץ ולהעלות את המורל, לכל כוחות הביטחון, מד"א, חיילי צהל ותושבי עוטף עזה.
לדבריו: "במסגרת פעילות זו אנו מודים לכל עובדי מד"א  על מלאכתם המאתגרת בימים אלה ועבור מה שהם עושים למען  הציבור הישראלי". 
כזכור, כבר בשבוע שעבר הודיעה בן אנד ג'ריס על מבצע מיוחד תוך כדי ימי הלחימה, במטרה להגיע לכל נקודה ברחבי הארץ, פועל בצל מלחמת 'חרבות ברזל' כסדרו וכעת מנסה להקל על כוחות צה"ל ונפגעי הטבח של חמאס ביום שבת לפני שבועיים שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל'.  במהלכו הודיע כל לובשי המדים מכוחות הבטחון וההצלה, חיילי צה"ל, אנשי משטרה, מד"א, מכבי אש ואנשי זק"א, יקבלו גביע גלידה במתנה, בגלידריות של בן &גריס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה