כסף וצרכנות

המשרדים הפכו לחמ"ל: מערך התרומות הענק יוצא לדרך

חברת שירותי המוניות יאנגו פתחו את המשרדים בתל אביב לציבור הרחב. במשך ימים שלמים, הם אוספים תרומות מכל הסוגים לחיילים ולמשפחות ומחברים בין תורמים לנתרמים. הנהגים הסבו כמעט לחלוטין את עבודתם והחלו לעבוד כמתנדבים במערך השינוע
מערכת ice | 
תרומות ציוד ומזון לחיילים ותושבי הדרום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הולכות וגוברות יוזמות אזרחיות מרגשות. אחת מהן היא של חברת שירותי המוניות יאנגו, שהקימה כבר ביום ראשון מערך תרומות והתנדבויות יוצא מגדר הרגיל. אנשי החברה פתחו את משרדיה ברחוב מאז"ה בתל אביב לציבור הרחב, ובמשך ימים שלמים הם אוספים תרומות מכל הסוגים, אורזים חבילות לחיילים, למשפחות, מפוני עוטף עזה ויישובי הדרום ולניצולים שביתם חרב.
בנוסף, נהגי המוניות של יאנגו הסבו כמעט לחלוטין את עבודתם והחלו לעבוד כמתנדבים במערך השינוע. מעבר לתרומות שמגיעות מהחמ"ל של יאנגו, הוקם מערך ייעודי לחיבור בין תורמים לנתרמים – בכל רחבי הארץ, גם באזורי הסיכון. אלפי נסיעות בהתנדבות כבר נרשמו, והיד עוד נטויה. כמו גם, האפליקציה של יאנגו שונתה כך שנסיעות אל מוקדי תרומות הדם יהיו בחינם, והציבור משתמש בהמוניו ומגיע לתרום דם.
בתוך כך, תאגיד חוה זינגבוים הודיע כי הקים חמ"ל "נשים למען נשים". הקוסמטיקאית הבכירה חוה זינגבוים וקוסמטיקאיות מורשות מטעמה התנדבו לנסוע ולהעניק טיפול בבתי מלון לנשים ומשפחות שפונו מבתיהם. 

(צילום: באדיבות יאנגו)
במסגרת זו, הנשים, אשר רובן עזבו את הדרום בחוסר כל, מקבלות חבילות קוסמטיקה וטיפוח אשר תפקידן לרומם, ולו במקצת, את המורל בשעה הקשה. "הטיפול נועד להרגעת הנפש, כמו גם לטיפול בשריטות, יובש, פצעי עור, באופן שמאפשר מרחב החלמה ופריקה פיזי מנטלי", סיפרה זינגבוים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה