כסף וצרכנות

קריאה להחרים את shein בישראל: אלו הפעולות המקוממות שנקטה

רשת האופנה הסינית 'SHEIN', שהפכה לפופולרית במיוחד בישראל בשנים האחרונות, נקטה מספר צעדים אנטי ישראליים על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' - וגרמה לזעם בקרב הצרכנים הישראלים שקוראים לחרם: "דגל פלסטין למכירה, הפסקת שיתוף הפעולה עם המשפיעניות הישראליות וביטול המשלוח חינם לישראל. בחרתם צד, גם אנחנו יכולים לבחור צד"
תום נחום |  10
חרם על SHEIN (צילום shutterstock)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר לצד המלחמה נרשמות הפגנות פרו פלסטיניות ויותר מכך, אנטי ישראליות, ברחבי העולם, בעוד ידוענים ועסקים בין לאומיים שונים לעתים מתייצבים לצד חמאס בצד הלא נכון של ההיסטוריה, ביניהם גם אחת מרשתות האופנה הבולטות בקרב הציבור הישראלי בשנים האחרונות - שיין (SHEIN) הסינית.
למורת רוחם של ישראלים רבים, שיין החליטה להתחיל למכור את דגל הרשות הפלסטינית, כאשר המוצר נוסף לחנות האינטרנטית בימים האחרונים, כאשר בנוסף, הוחלט לבטל את המשלוח חינם לישראל והופסקו בשלב זה שיתופי הפעולה עם משפיענים בישראל ברשתות החברתיות, כאשר במייל שקיבלו אותם המשפיענים נכתב כך: "תודה רבה על התמיכה והאהבה שלך ל-SHEIN. עקב התאמות - מועד הפרסום של הקמפיין נדחה. אנא עצרי את הפוסטים שלך. אנו נספק עדכון לגבי פרטים נוספים ומועד פרסום בהמשך. תודה רבה".

בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם המוביל, 'הפשוטע', נכתב כך: "שיין הלא יקרים שלום רב. אני לא בעד חרמות, גיא לרר לא מרשה, אבל אתם מגזימים. זה התחיל כשאתמול הוספתם לאתר דגל פלסטין למכירה. איך תיארתם אותו באתר? 'דגל צבעוני תמיכה טרור פסים בד'? אחרי הביקורת הורדתם אותו מהאתר אבל היום הוצאתם הודעה לכל המשפיעניות שלכם בארץ שנכון לכרגע אתם מפסיקים איתן את שיתוף הפעולה. וזה לאחר שביטלתם רק בישראל את הדמי משלוח חינם ביום ראשון. אז אני מבינה שבחרתם צד, ואין בעיה, אנחנו מדינה קטנה, אבל נשמות, אנחנו מדינה קטנה שקונה הרבה וגם אנחנו יכולים לבחור צד. אז תגידו רם".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שיין עלובים
    זהבה 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לפרנס שונאי ישראל
    סגור
  • 9.
    החרמת שיין
    אגם 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תחרימו תשתפו תכתבה הזאת שכמה שיותר יחרימו אוותם
    סגור
  • 8.
    support
    sl 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Still could receive their delivery in time, it is pretty good
    סגור
  • 7.
    להחרים . לא לקנות מהם ב כ ל ל
    ש.ק 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בגדים איכות ירודה
    סגור
  • 6.
    להחרים מיד (ל"ת)
    אמיר 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    חרם חרם חרם
    מרים 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    החרמתי כמובן
    סגור
  • 4.
    החרמתי. מקווה שכולם יעשו כך (ל"ת)
    דורית 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 3.
    אנשים לא קונים במלחמה חבל לשלם כסף למשפיעניות (ל"ת)
    פיצ 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    סדר עולמי חדש
    קרן אור 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שיין ז"ל. שיצאו כל הצבועים מהמחילות שלהם ואז נבין מי איתנו ומי נגדנו? ואנחנו עם אחד, קטן אומנם אבל עם כוח אדיר במיוחד, נבחר בדיוק אחרי מי לעקוב, את מי לפרנס? ממי להזמין? את מי לאהוב. בקיצור חסל להיות נדיבים לאנשים רעים שכל רצונם להשמיד אותנו. הם רוצים להשמיד אותנו פיזית, אנחנו נשמיד אותם מורלית ולאומית
    סגור
  • 1.
    החרמתי ודי. (ל"ת)
    אורן 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור