כסף וצרכנות

מלחמת 'חרבות ברזל': פרטנר במהלך למען הלקוחות

לאור המצב הביטחוני במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל', פרטנר יצאה במהלך למען לקוחותיה ובמסגרתו פתחה מגוון ערוצים ותכנים לצפייה בחינם 
מערכת ice | 
פרטנר (צילום freepik, pixabay)
המערכה הביטחונית שזכתה לשם 'חרבות ברזל', החלה היום לפנות בוקר במתקפה משולבת של ארגון הטרור חמאס אשר במסגרתה נורו אלפי טילים לרחבי ישראלים ובנוסף התרחשה חדירה יבשתית וימית של מחבלים אל שטח ישראל. חברות נוספות יצאו במהלכים דומים על מנת להקל על הציבור בישראל במהלך התקופה הלא פשוטה הזו.
כמו אחרות גם חברת פרטנר יצאה במהלך למען לקוחותיה על מנת לסייע ולהקל על כולנו בתקופה הלא פשוטה הזו. בסטורי שהעלתה החברה בחשבון האיסטגרם שלה היא כתבה כי תעשה את המקסימום על מנת לספק שירות ותמיכה ללקוחותיה בכל אזורי הארץ.
החברה רשמה בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה: "לקוחות יקרים, התעוררנו לבוקר קשה וכולנו תקווה לימים שקטים. אנו מבטיחים לעשות את המקסימום על מנת לספק שירות ותמיכה לכלל לקוחותינו בהתאם למגבלות הביטחוניות".
החברה הוסיפה וכתבה: "מגוון ערוצי תוכן בפרטנר TV נפתחו עבורכם לצפייה באופן אוטומטי כבר מהבוקר. כמו כן, לכלל הלקוחות יתאפשר המשך גלישה בסלולר במידה והחבילה נסתיימה שנדע כולנו שקט וביטחון במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה