כסף וצרכנות

ארקיע עוברת לפלטפורמת תשלומים חדשנית

ארקיע מכריזה על הטמעה מוצלחת של פלטפורמת תשלומים חדשנית - V.Payment -  של חברת סילברנט (Silver.net) מקבוצת מלם תים , לניהול כל התשלומים והעברות המט"ח של החברה

מערכת ice |  3
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
חברת "ארקיע", מחברות התעופה המובילות בישראל, ממשיכה במסעה האסטרטגי לאוטומציה, מיכון ושיפור בחוויית הלקוח. כחלק מהמסע האסטרטגי, החברה מכריזה על הטמעה מוצלחת של פלטפורמת תשלומים חדשנית - V.Payment -  של חברת סילברנט (Silver.net) מקבוצת מלם תים , לניהול כל התשלומים והעברות המט"ח של החברה.
ההטמעה המוצלחת של מערכת התשלומים בארקיע כללה שינוי בתהליך החתימה על תשלומים בחברה, והחליפה את החתימות המסורתיות בחתימות דיגיטליות, תוך שמירה על אבטחת האיכות והמהירות שאפיינו את החברה עד היום.
בארקיע הוקמה לראשונה פלטפורמה ייחודית של חברת סילברנט שמאפשרת, העלאת מסמכים סרוקים מתוך מערכת הERP של הלקוח באופן אוטומטי מלא. הפלטפורמה מאפשרת צפייה בחשבוניות מתוך הפריוריטי כך שאין צורך לשמור ניירת חיצונית. ובהמשך, יוטמעו מסמכים נוספים כמו הזמנות ועוד. הפלטפורמה החדשנית  נותנת תמונת מצב מלאה על כל תהליך האישורים של התשלום, משלב ההזמנה כולל עד להעברת הכסף לחשבון הבנק של הספק, כולל שליחת אישור למוטב עם פירוט התשלום שהועבר לו ועותק של הסוויפט.

אלון סולר, קרדיט: איל מריליוס
סמנכ"ל הכספים של ארקיע, אלון סולר: "אנו גאים בשותפותנו עם סילברנט ומתרגשים לראות את ההשפעה החיובית של מערכת התשלומים החדשנית על החברה. השימוש במערכת מאפשר לארקיע לחסוך בניירת, לצמצם את תשומות העבודה מול המערכת הבנקאית ולהגביר את הבקרה הפנימית בתהליכים אלו. זהו נדבך חשוב בתהליך שמובילה ארקיע למיכון תהליכי עבודה, חדשנות והתייעלות, הכולל תהליכים נוספים שהטמענו בתקופה האחרונה, ביניהם שילוב מערכת מבוססת AI לניהול תשואה בטיסות, ממשקים ישירים להזמנות בתי מלון בכל העולם ומערכת לרכישות מט"ח בחדרי עסקאות. כל אלו מסמלים את המחויבות של חברת ארקיע לחדשנות ולשיפור מתמיד של תהליכים, ומשקפים את ההשקעה הנמשכת של החברה בטכנולוגיה מתקדמת לשירות לקוחותיה."

איריס גפן-שווה, קרדיט: רועי שור
איריס גפן-שווה סמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי בחברת סילברנט מקבוצת תים: "הפלטפורמה החדשה מאפשרת העברות כספים מקומיות (שקל)  ובינלאומיות (מט"ח), לספקים, לשותפים, לנותני שירות ולחברות בנות. ומתאימה לחברות המבצעות תשלומים במגוון מטבעות כמו חברות תעופה, תיירות, חברות שמייבאות חומרי גלם,  חברות ששוכרות שירותים שונים מחו"ל וכל חברה שיש לה תשלומים והעברות במט"ח".
"התהליך בארקיע היה מהיר והראה תוצאות מיידיות. את הקרדיט להצלחה יש לתת גם להנהלת ארקיע, והמחוייבות שלהם לתהליך, ולהובלה הבלתי מתפשרת על איכות וחדשנות של סמנכ"ל הכספים אלון סולר. הפלטפורמה החדשה מספקת לארקיע שורת יתרונות משמעותיים: ירידה משמעותית בעלויות התשלומים של החברה לבנקים, וייעול תהליכי העבודה של מחלקת הכספים על ידי הפניית משאבים לניהול הכסף במקום התמקדות בנושאים טכניים של יצירת תשלומים". "ההצלחה מבחינתנו היא שמסך הבית של המערכת – הפך להיות שולחן העבודה של מחלקת הכספים."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זהירות גם אני מנפגעי הרקיע תיסע הרקיע לא תמריא
    דוד 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו לפייסבוק נפגעי הרקיע
    סגור
  • 2.
    חס וחלילה להזמין מהם שירות כל שהוא
    עציון 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בזמן המכירה זמינים רצח אחרי זה נעלמים אין מענה אין שירות איחורים עיכובים ביטולים לקוחות תקועים בארץ ובחול ללא מענה חברה שאין לה זכות קיום
    סגור
  • 1.
    שקרנים
    גרשון 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברת ארקיע המציאו מחדש את המושג זלזול בלקוח, מהרגע שלקוח מבצע רכישה ותשלום נגמר הקשר עם החברה בכל הערוצים, זמן תגובה, לא קיים אצלם המושג הזה מכיוון שהם לא מגיבים. מבטלים וגוחים טיסות באופן שרירותי כטילו אין נוסעים. ההתנהלות שלהם היא כאילו הלקוח מפריע להם. ישנה קבוצה בפייסבוק שנקראת נפגיע ארקיע, ממליץ בחום להכנס לקבוצה, לקרוא ביקורות לפני שמבצעים רכישת כרטיס מהם. כמות הנפגעים שם חוצה גבולות, להבין שעל כל תגובה של נפגע יש בעצם מטוס שלם של נוסעים מאוכזבים
    סגור