כסף וצרכנות

המחירים בשק"ם מזנקים: כמה חיילי צה"ל משלמים יותר?

אפשר לראות באחרונה התייקרות חדה במחירים של הרשת "כוורת" הנמצאת בבסיסים, כאשר מוצגים לידם מחירים חדשים, הגבוהים בכ-10% ממה שהיו לפני כן ואף עד 20%
מערכת ice |  3
חיילים (צילום Wisam Hashlamoun/Flash90, Freepik)
אתם בשירות צבאי? הגעתם למילואים? הבן שלכם בבסיס? בכל אחד מהאופציות יוקר המחיה מורגש. על פי 'תכנית חסכון' בקשת 12, חיילים רבים שקונים ממתקים, או מזון ברשת "כוורת" שנמצאת בבסיסים השונים, משלמים הרבה יותר.
על פי דיווח של מעיין פרתי, חיילים מרחבי הארץ סיפרו ל"תוכנית חיסכון" שאפשר לראות באחרונה התייקרות חדה במחירים של הרשת, כאשר מוצגים לידם מחירים חדשים, הגבוהים בכ-10% ממה שהיו לפני כן.

שניצל בחצי בגט טיפס ממחיר של כ-27 שקלים ל-30 שקלים, כריך בשר עלה במחיר מ-32 שקלים ל-35 שקלים, המבורגר עלה מ-25 שקלים ל-30 שקלים, נקניקייה התייקרה ב-2 שקלים וכמו כן, גם סלטים עם צ'יפס ירקות ורטבים התייקרו ב-4 שקלים למחיר כולל של 17 שקלים.
ומה עם המאכלים החלביים? הבורקס התייקר מ-8 שקלים ל-10 שקלים והמחיר של טוסט גבינה צהובה טיפס מ-16 שקלים ל-24 שקלים. יש לציין כי זו עלייה של 20% ואפילו יותר. בתגובה אמרו ברשת "כוורת": "מחירי חומרי הגלם עלו באופן דרמטי ולכן נאלצנו לאשר עליית מחירים בחלבייה בלבד". אך ניתן לראות כי מדובר בהתייקרות גם במוצרים הבשריים – והחיילים נאלצים לשלם יותר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עליה במחירי החזירות חזיר יקר מאוד לתפעול
    מישה 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוכל הרבה צריך וילות טיסות בונסים מענקים לכיס אין מה לעשות חזיר אוכל הכל חייב להגדיל תכין וגם על חשבון הכל חזיר חייב להיות שמן אחר הוא לא חזיר ככה זאת המדינה חזירים שמנים
    סגור
  • 2.
    בושה לצה"ל
    ששי העיראקי 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לחיילים שמשרתים בשרות חובה אפילו כסף לסנדוויץ אין מהמשכורת העלובה שמקבלים .צריך לשנות את זה כבר ממזמן ולתת לחיילים אוכל בחינם ללא עלות .הדבר הבסיסי שלא יהיו רעבים ,וככה יוכלו לשרת כמו שצריך .לא כל המשפחות יכולים לתת כסף לבזבוזים לילדים שמשרתים בשרות חובה .
    סגור
  • 1.
    היכן הצבא איך מרשה לעשוק חילים (ל"ת)
    דב 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור