כסף וצרכנות

מט"ח ללא עמלה לטסים לחו"ל: כאל בהטבה מפנקת

כאל בשורה של צעדים לקיץ: 0% עמלת מט"ח למשלמים בנייד בחו"ל בכל מטבע ויעד בעולם, בהרשמה מראש, עד 10% הנחה על אטרקציות ברחבי העולם והזמנה ישירה דרך cal.travel, גם 5 ימים ראשונים על ביטוח נסיעות לחו"ל חינם, 3 תשלומים ללא ריבית על כל הקניות במט"ח ו-20% הנחה על חבילותeSIM  לחו"ל 
מערכת ice | 
cal travel (צילום יחצ כאל)
כאל מציעה ללקוחותיה הטבה בלעדית לטסים לחו"ל בחודשי הקיץ – 0% עמלת עסקאות במט"ח למשלמים בחו"ל בנייד, בכל מטבע ויעד בעולם. החזר עד 100 ₪ ללקוח. ההטבה הינה בנוסף לעמלת מט"ח מוזלת של 1% בלבד בכרטיס הדגל cash cal pro, המעניק החזר כספי של עד 1.5% על כל הרכישות בארץ ובחו"ל, והטבה בכניסה לטרקלינים בכל העולם כולל טרקלין דן.
כאל מציעה ללקוחותיה חבילת חו"ל מגוונת ואטרקטיבית: עד 10% הנחה על הזמנת אטרקציות בחו"ל דרך האתר הייעודי cal.travel, אשר מרכז אלפי אטרקציות בעשרות מדינות באתר אחד.

האתר מאפשר חיפוש של אטרקציות בעשרות יעדים בעולם והזמנה ישירה ובטוחה של כרטיסים אמינים ומקוריים. האתר מציע בין היתר כרטיסים ליורודיסני פריז, להצגות תאטרון בלונדון, פארקי מים ושעשועים ועוד, ותמיכה 24/7 של שירות לקוחות בוואטסאפ בעברית. ההנחה ניתנת מיידית במעמד הקנייה באתר.
כאל מציעה פריסת תשלומים נוחה על קניות בחו"ל – 3 תשלומים ללא ריבית על כל הקניות במט"ח בחו"ל ובאונליין (בהרשמה מראש באתר או באפליקציית כאל). לצד כל אלה, כאל מציעה מגוון הטבות בנתב"ג: בניהן 15% הנחה על שירות VIP בנתב"ג, והטבות נוספות במתחם האווירי בנתב"ג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה